1969 Weiden club Astoria

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Cycloon

18 mar 2008, 11:40

Wie had legerdienst in '69
gekazerneerd in WEIDEN (D) Club ASTORIA, periode Februari '69 tot eind Dec 1969.
wil wel eens weten wie en waar jullie nu zitten.
Groeten , hopende op veel antwoorden.
Degraeve Etienne.

awena

21 jul 2008, 14:41

Cycloon schreef:Wie had legerdienst in '69
gekazerneerd in WEIDEN (D) Club ASTORIA, periode Februari '69 tot eind Dec 1969.
wil wel eens weten wie en waar jullie nu zitten.
Groeten , hopende op veel antwoorden.
Degraeve Etienne.
Ik lag in Weiden van begin april tot december, als chauffeur in de garage van chef Van Belle en Colette. Kwartier Haelen. Heb er ook veel ballen gehad van commandant Cavens. Misschien herinner je je nog dat er op een ochtend grote paniek was in de kazerne, de deur van de commandant was namelijk besmeurd met rode menie. Er stonden bepaalde, herkenbare symbolen op. Ze hebben die deur moeten vervangen. Dat was mijn wraak voor de vele ballen en politiekamer (die er trouwens niet was) die ik gekregen heb. Aan het benzinestation in de kazerne stond nog een goede kameraad van mij te bedienen, De Smedt of het Smetje zoals wij hem noemden, misschien heb je die wel gekend. Er was ook nog een adjudant Vanhaeckendover die mij eens uit een café in Frechen komen halen is maar wij wilden niet meerijden, liever te voet naar de kazerne haha, weeral ballen.
Ik heb er wel een Degraeve gekend maar ik geloof dat hij advocaat was.

awena

29 sep 2009, 00:32

En dan niets meer :roll: