1976 Kaster Duitsland

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

rikkepie
Lid geworden op: 28 mei 2008, 21:00
Locatie: Zonnebeke

28 mei 2008, 21:13

Hallo allemaal , ik ben Rik Dequae , in 1976 mocht ik de grote eer ondergaan om voor 9 maand mijn legerdienst te vervullen , 1 maand Koksijde en daarna 8 maand Duitsland waar ik een reuze tijd beleefde en met een beetje weemoed denk ik nog dikwijls aan die mooie periode terug, graag zou ik nog wel met enkelen in kontakt willen komen , vlug enkele makkers opsommen , Vankerrebrouck Johan, Aaron Strubbe, Danny Muyle, Luc Vandeweghe, Lippens Glen, Leemans Danny, Goris Eddy, Debelder Eddy ,Verbruggen , Maenhout, Groetjes Rik

dial50
Lid geworden op: 08 dec 2008, 10:59

08 dec 2008, 13:10

Hey Rik,

Ik ben toevallig op dit berichtje gekomen en ik ben wel niet vernoemt in jou namenlijstje, maar misschien ken je mij toch :?: . Ik ben Dirk Laeveren, stamnummer 76 01713 en was eveneens tijdens dezelfde periode in Kaster. Ik ben trouwens ook in het bezit van enkele foto's met kameraden van toen waarvan ik spijtig genoeg er alleen de voornamen nog ken :oops: (het geheugen weet je wel) :D Ik stuur ineens een foto mee met enkele vrienden van toen,
Groetjes,

Dirk

dial50
Lid geworden op: 08 dec 2008, 10:59

08 dec 2008, 13:16

Oops, link vergeten, sorry


Afbeelding

rikkepie
Lid geworden op: 28 mei 2008, 21:00
Locatie: Zonnebeke

08 dec 2008, 21:04

hallo Dirk, ja nu valt mijn frank en jawel ik herinner me je nog wel en je hebt daar nog wel een heel goeie foto doorgestuurd laat me eens raden links op de foto jij met Vankoekhoven met daarnaast Deqlerc en den Danny Leemans , Dirk ik zal eens grasduinen in mijn oud fotoboek en zal er eens wat foto s scannen , hou je goed é makker
groetjes uit Zonnebeke ( WVL) :wink: