Voetreflexologie

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

08 mar 2016, 22:04

Weet er iemand op dit forum iets meer over de voetbehandeling ( reflexologie) en is er hier iemand die zijn ervaring op dit gebied wil mededelen ? Natuurlijk zijn ook web-linkjes en websites daarover welkom .

Bij voorbaat, dankUwel,

werewoef
AMEN en AUM

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

15 mar 2016, 16:44

Door een afknelling in de rug heb ik wat moete met tintelende voeten. Eerder onaangenaam dan pijnlijk. Door een maandelijkse voetreflexologie sessie is het of mijn voeten iets beter voelen. Ook weer meer een weldadig gevoel dan pijnvermindering.
Wel heb ik ondervonden dat het sterk afhangt van wie de behandeling doet.
Het duurt een uur en is soms ook weer even onaangenaam, naargelang de deel van de voet dat gemanipuleerd wordt. Het is geen massage, maar achteraf dus wel goed te voelen. De kost is ook variabel, vroeger ging ik bij een centrum prijs: 55 €, nu ben ik bij iemand die dat extra doet buitenaf als amateur, maar die is veel beter: prijs 25€.
Je moet het echt ondervinden om het te kunnen beschrijven, proberen is nooit risicovol, het is een manipulatie zonder gevaren.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

19 mar 2016, 09:25

Als ik daar steeds over lees wat men kan behandelen en welke punten daar allemaal zitten
Vraag ik mij toch af hoe mensen zonder benen zo lang kunnen leven,en zonder al die kwaaltjes te krijgen