ik zoek natuurlijke cholesterol verlagende middelen
-
inina
Ik ben hart patiënte en gebruik reeds jaren op voorschrift van de cardioloog de cholesterolverlagende medicatie PRAREDUCT. 40mgr 1/dag. Ik had al eens gevraagd of ik hier niet mee mocht stoppen.
Mijn cardioloog zegde mij dat ik dit product voor altijd verder moest blijven gebruiken, niettegenstaande ik zeer veel hevige krampen had waardoor mijn nachtrust steeds ernstig werd verstoord.
Sinds enkele maanden zijn de krampen verminderd, maar is er gevoelloosheid/anders gevoeligheid opgetreden in mijn beide voeten, welke verder lijkt te evolueren. De neuroloog stelde ondertussen de diagnose “demyeliniserende polyneuropathie” oorzaak onbekend en zal mogelijk onbekend blijven. Toevallig las ik de bijwerkingen op de bijsluiter van mijn pillen prareduct. Mogelijk zou dit geneesmiddel zulke bijwerkingen ook kunnen veroorzaken.
Ik vraag me nu af of er natuurlijke voedingsmiddelen bestaan welke eveneens de cholesterol kunnen verlagen. Ik hoop dat er iemand op dit forum is die hiermee ervaring heeft en dus een antwoord zou kunnen geven op deze DRINGENDE vraag
Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie, vriendelijke groeten Inina
Mijn cardioloog zegde mij dat ik dit product voor altijd verder moest blijven gebruiken, niettegenstaande ik zeer veel hevige krampen had waardoor mijn nachtrust steeds ernstig werd verstoord.
Sinds enkele maanden zijn de krampen verminderd, maar is er gevoelloosheid/anders gevoeligheid opgetreden in mijn beide voeten, welke verder lijkt te evolueren. De neuroloog stelde ondertussen de diagnose “demyeliniserende polyneuropathie” oorzaak onbekend en zal mogelijk onbekend blijven. Toevallig las ik de bijwerkingen op de bijsluiter van mijn pillen prareduct. Mogelijk zou dit geneesmiddel zulke bijwerkingen ook kunnen veroorzaken.
Ik vraag me nu af of er natuurlijke voedingsmiddelen bestaan welke eveneens de cholesterol kunnen verlagen. Ik hoop dat er iemand op dit forum is die hiermee ervaring heeft en dus een antwoord zou kunnen geven op deze DRINGENDE vraag
Hartelijk dank bij voorbaat voor een reactie, vriendelijke groeten Inina
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
-
moeschi - Lid geworden op: 03 jul 2004, 23:24
Ik drink elke dag 1 danacol en mijn colesterol is gezakt van 258 naar 220
Toen ik aan de huidokter vertelde dat ik dat elke dag nam, zegt die dat het kan omdat er iets inzit dat de colesterol verlaagt.
Ik neem geen pillen maar drink dit elke dag, echt het proberen waart.
Toen ik aan de huidokter vertelde dat ik dat elke dag nam, zegt die dat het kan omdat er iets inzit dat de colesterol verlaagt.
Ik neem geen pillen maar drink dit elke dag, echt het proberen waart.
-
inina
Beste, bedankt voor deze tip , hij is het waard om te proberen, baat het niet dan schaadt het ook, niet maar ondertussen ben ik toch ook verlost van de bijwerkingen die de huidige pillen me bezorgen !
vriendelijke groeten Inina
vriendelijke groeten Inina
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Pharmaceutische cholesterol verlagende pillen hebben ook bekend een bijwerking, in sommige gevallen schijnt het aangeraden ermee te stoppen.
Wij, op advies van onze dokter, wegens goede resultaten nemen hiervoor
ReddixX (rode rijst) of gelijkwaardig "CholixX" !
Even informeren, indien geïnteresseerd, maar gaf ons resultaat (wel bij geregeld gebruik) !
Wij, op advies van onze dokter, wegens goede resultaten nemen hiervoor
ReddixX (rode rijst) of gelijkwaardig "CholixX" !
Even informeren, indien geïnteresseerd, maar gaf ons resultaat (wel bij geregeld gebruik) !
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
inina
Waar koop je dat? En hoeveel en wanneer gebruiken jullie die producten. zijn dat voeding supplementen.
Eerlijk gezegd ik ken ze niet , maar ben wel bereid om alles te proberen/gebruiken , als het maar helpt om mijn cholesterol te verlagen en de bijwerkingen van de prareduct pillen ongedaan zouden kunnen gemaakt worden.
In elk geval dank voor alle tips die ik ontvang.
vriendelijke groeten
Inina
Eerlijk gezegd ik ken ze niet , maar ben wel bereid om alles te proberen/gebruiken , als het maar helpt om mijn cholesterol te verlagen en de bijwerkingen van de prareduct pillen ongedaan zouden kunnen gemaakt worden.
vriendelijke groeten
Inina
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Is niet goedkoop, maar men doet er lang mee, maar 1 capsule per dag, en te koop bij apotheek en/of drogisterij (shopping center bijvoorbeeld)inina schreef:Waar koop je dat? En hoeveel en wanneer gebruiken jullie die producten. zijn dat voeding supplementen.
vriendelijke groeten
Inina
Onze dokter beveelde ons dit aan. 's avonds 1 voor het slapen.
In geval van twijfel, je dokter raadplegen, want iederéén zit anders in elkaar en wat bij de ene helpt, is daarom niet bij de andere hé !!
Wij moeten het blijven nemen, resultaat alléén op lange termijn zoals dat gaat....
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."