cruise MSC Venetië-Brazilië
-
Groeneke - Lid geworden op: 17 nov 2008, 14:50
Mijne favoriete foto van de hele reis;ik was helemaal tot op de punt van de omheining gekropen, en stond daar gevaarlijk....om naar beneden te donderen

De zwangere vrouw, de wandelende badgasten, de cocomelkverkoper....
écht " my cup of tea "

De zwangere vrouw, de wandelende badgasten, de cocomelkverkoper....
écht " my cup of tea "
-
En dachten hier iets te drinken....ikke een lekker kersensap...Rs een cola....jaja, ik kon met € betalen, maar hij gaf slechts een beetje terug, en dat was me te veel...hij lachtte zijn tanden bloot:"dat was voor rijke Europeanen toch geen probleem..
"Met alle Chinezen, maar niet met den deze....
Ben op de grond gaan zitten, onder een boom, en heb mijn waterke uitgelurkt.....
Dan was de gids er weer, en reden we terug naar onze thuishaven voor één dag

Ben op de grond gaan zitten, onder een boom, en heb mijn waterke uitgelurkt.....

-
Zij beantwoordde hélemaal aan mijn beeld van een Braziliaanse
Onder de bomen waren enkele parkeerwachters,druk bezig om de auto's van een goede parkeerplaats te voorzien = in de schaduw
Er liep ook veel politie rond, zowel burgerlijke als militaire, we hebben ons van de hele reis geen seconde onveilig gevoeld!
Onder de bomen waren enkele parkeerwachters,druk bezig om de auto's van een goede parkeerplaats te voorzien = in de schaduw
Er liep ook veel politie rond, zowel burgerlijke als militaire, we hebben ons van de hele reis geen seconde onveilig gevoeld!

-
Naarmate we dichter bij de stad Recife komen, zie je meer armoedige nederzetteingen...
Maar de favellabewoners, die krijgen gratis water en electriciteit, en gratis opvang voor de kids van 7h tot 17h ! Op die tijd kunnen de ouders dan wat proberen bij te verdienen; met op straat water en andere zaken te verkopen....
Eten groeit aan de bomen, zei de gids, mango's, bananen, cocosnoten, niemand hoeft honger te lijden...

Maar de favellabewoners, die krijgen gratis water en electriciteit, en gratis opvang voor de kids van 7h tot 17h ! Op die tijd kunnen de ouders dan wat proberen bij te verdienen; met op straat water en andere zaken te verkopen....
Eten groeit aan de bomen, zei de gids, mango's, bananen, cocosnoten, niemand hoeft honger te lijden...

We wilden ons eigen ding doen,en zelf eentje kiezen, ipv de gids te volgen.....

Aan apotheken geen gebrek