Weerfoto's van de dag
-
Gast
Deze foto heeft een speciale betekenis voor mij, mijn overleden vrouw is van sterrenbeeld een Ram.
Ik plantte voor haar in een spec. bos voor overleden kankerpatienten een boom.
Later ging ik kijken hoe de boom er bijstond, het was somber weer, ik ook mijn slechtste bui, dus somber.....
Plots was er even het "breken" van de lucht, ik nam een foto, heb het toestelletje altijd bij mij in mijn zak, klikte en klaar.
Later thuis......foto inladen in de pc en ik kreeg een koude riling over mij heen, dit kon niet waar zijn het leek een Ram.......in de lucht.
Natuurlijk zie je wel eens meer "figuren" van wolken in de lucht, maar deze was bijzonder voor mij.......
Zie hier mijn bijzondere Ram in de lucht.

================================================
Later weer iets bijzonders voor mij, in een dierenpark waar je met de auto in mag en rondrijden, ramen moeten dicht, kwam er een arro beestje kijken en wat was het.......een Ram.....
Kwam zag en ging, niets voeren van mij of lokken, hij was er gewoon en keek heel indringend naar binnen.
Later nog wel eens geweest daar ( Beekse Bergen wild dierenpark NL )
en nooit meer die ram ontmoet, uiteraard wel andere dieren, vreemd en mooi.

Hartelijke groet,
Sam1
Ik plantte voor haar in een spec. bos voor overleden kankerpatienten een boom.
Later ging ik kijken hoe de boom er bijstond, het was somber weer, ik ook mijn slechtste bui, dus somber.....
Plots was er even het "breken" van de lucht, ik nam een foto, heb het toestelletje altijd bij mij in mijn zak, klikte en klaar.
Later thuis......foto inladen in de pc en ik kreeg een koude riling over mij heen, dit kon niet waar zijn het leek een Ram.......in de lucht.
Natuurlijk zie je wel eens meer "figuren" van wolken in de lucht, maar deze was bijzonder voor mij.......
Zie hier mijn bijzondere Ram in de lucht.

================================================
Later weer iets bijzonders voor mij, in een dierenpark waar je met de auto in mag en rondrijden, ramen moeten dicht, kwam er een arro beestje kijken en wat was het.......een Ram.....
Kwam zag en ging, niets voeren van mij of lokken, hij was er gewoon en keek heel indringend naar binnen.
Later nog wel eens geweest daar ( Beekse Bergen wild dierenpark NL )
en nooit meer die ram ontmoet, uiteraard wel andere dieren, vreemd en mooi.

Hartelijke groet,
Sam1