Het foto hoekje.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40

Groetjes Benson.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
mira
Rondje Oostende

Buiten de gewone activiteiten, o.a. in- en uitvarende schepen, zijn er aan de haven
andere grote werken aan de gang zoals de opruiming van de restanten van het
afgebroken oosterstaketsel en de bouw van de eerste 6 sokkels (totaal 60!) voor de
windmolens die 30km ver in zee worden geïnstalleerd.

Bij laagtij verschijnt er een heus zeebanket, vooral in de buurt van het staketsel en dan
zijn de steenlopertjes present

Wie heeft hier de stop uitgetrokken ???

Andere steenlopertjes.... Spelende, joelende en - bovenal - gelukkige zeeklas-kinderen.
Niemand die zich stoorde aan het gejoel en zo hoort het.

"Een nieuwe raketbasis?" vraagt die jongen zich misschien af

De Kapucijnenkerk, het kerkje van de vissers in het centrum van Oostende.
Detail van hoofdaltaar

Zijbeuk

"De Eeuwige Toeschouwer", brons van Bernard Vandenberghe op het vernieuwde
Vissersplein, nu een evenementenplein in de vorm van een amfitheater.

De Bonenstraat naast het Vissersplein. Eens het kloppend hart van het visserskwartier.
De straat was vroeger verdeeld in twee smalle parallelle straatjes vol vissershuisjes.
De constructie op het plein is de weergave van een golfbreker.

Zag ik daar een zeenimf op het strand ?

Ook gezien, in een grote kruidenierszaak

Buiten de gewone activiteiten, o.a. in- en uitvarende schepen, zijn er aan de haven
andere grote werken aan de gang zoals de opruiming van de restanten van het
afgebroken oosterstaketsel en de bouw van de eerste 6 sokkels (totaal 60!) voor de
windmolens die 30km ver in zee worden geïnstalleerd.

Bij laagtij verschijnt er een heus zeebanket, vooral in de buurt van het staketsel en dan
zijn de steenlopertjes present

Wie heeft hier de stop uitgetrokken ???

Andere steenlopertjes.... Spelende, joelende en - bovenal - gelukkige zeeklas-kinderen.
Niemand die zich stoorde aan het gejoel en zo hoort het.

"Een nieuwe raketbasis?" vraagt die jongen zich misschien af
De Kapucijnenkerk, het kerkje van de vissers in het centrum van Oostende.
Detail van hoofdaltaar

Zijbeuk
"De Eeuwige Toeschouwer", brons van Bernard Vandenberghe op het vernieuwde
Vissersplein, nu een evenementenplein in de vorm van een amfitheater.

De Bonenstraat naast het Vissersplein. Eens het kloppend hart van het visserskwartier.
De straat was vroeger verdeeld in twee smalle parallelle straatjes vol vissershuisjes.
De constructie op het plein is de weergave van een golfbreker.

Zag ik daar een zeenimf op het strand ?
Ook gezien, in een grote kruidenierszaak
-

Groetjes Benson.
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Janette pepertjes. Oppassen geblazen!!!! Heel erg heet.
Weer een paar blz heel mooie en altijd interessante foto's gezien;
Spijtig, vandaag geen prachtige maartse luchten. Daar ben ik fan van.
Weer een paar blz heel mooie en altijd interessante foto's gezien;
Spijtig, vandaag geen prachtige maartse luchten. Daar ben ik fan van.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-

Groetjes Benson.
-

Groetjes Benson.
-

Groetjes en nog een fijne dag.
-
mira
Swakke, die orgelman is hier in de streek ook welbekend. Vaak, op uitnodiging, te zien bij allerlei evenementen.
Zonneke, een paar dagen geleden zag ik ook al zo'n lieverdje. Een vroege lente, alhoewel, misschien een witte Pasen op komst

Zonneke, een paar dagen geleden zag ik ook al zo'n lieverdje. Een vroege lente, alhoewel, misschien een witte Pasen op komst

-
mira
Wandelen van Lombardsijde naar Nieuwpoort

We kwamen voorbij een vijvertje en een zwaan kwam graag even pronken

. . . . . . . . . . . .

We kwamen voorbij een vijvertje en een zwaan kwam graag even pronken
. . . . . . . . . . . .

.......voor rondje Oostende !!!!