Weerfoto's van de dag
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
In Tongeren vandaag geen zon gezien, 't bleef betrokken en grijs.
Zal dan maar het "weer" van gisteren laten zien...
Veel dreigende wolken boven het SchulensMeer 's avonds maar ook mooie jacobsladders als de zon even tussen de wolken kwam.

Jakobsladder, Genesis 28:10-22
… en hij bereikte een plaats, waar hij bleef overnachten, omdat de zon ondergegaan was. Toen droomde hij, en zie, op de aarde was een ladder opgericht, waarvan de top tot aan de hemel reikte, en zie, engelen Gods klommen daarlangs op en daalden daarlangs neder…

groetjes
Viv
Zal dan maar het "weer" van gisteren laten zien...
Veel dreigende wolken boven het SchulensMeer 's avonds maar ook mooie jacobsladders als de zon even tussen de wolken kwam.

Jakobsladder, Genesis 28:10-22
… en hij bereikte een plaats, waar hij bleef overnachten, omdat de zon ondergegaan was. Toen droomde hij, en zie, op de aarde was een ladder opgericht, waarvan de top tot aan de hemel reikte, en zie, engelen Gods klommen daarlangs op en daalden daarlangs neder…

groetjes
Viv
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
amai Zonneke wat een mooi helderblauw.
Ja robbe, ze komt niet zo mooi uit de verf de taraxacum officinalis(geleerd in de Kruidtuin Leopoldstraat).
De hommels zijn al volop aan het fourageren. Tijdens het wachten op het ontluiken van de gele dovenetel doen ze zich te goed aan de winterheide. En aan de crocussen.
Ja robbe, ze komt niet zo mooi uit de verf de taraxacum officinalis(geleerd in de Kruidtuin Leopoldstraat).
De hommels zijn al volop aan het fourageren. Tijdens het wachten op het ontluiken van de gele dovenetel doen ze zich te goed aan de winterheide. En aan de crocussen.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Voor mij begint de lente op de dag dat ik mijn eerste dagvlinder kan trekken...Hier is hij dan, de gehakkelde aurelia op de bloesem van de wilg, vanachter in mijn tuin...

walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
And you'll never walk alone...