mailadres toevoegen
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
neke12 - Lid geworden op: 16 jan 2010, 09:18
Kan dit perfect doen bij mijn smartphone,niet bij mijn mini ipad....vind daar nergens mobiele data terug.
Heb is een gedeelte van een cursus gevolgd en de juf daar wist me te vertellen dat het voor telenet moeilijk was en zij dat ook niet kon???
Was nogthans een cursus over ipad en apple.
Mijn mijni ipad is 2 of 3 jaar oud,zou het daar door komen?
Heb is een gedeelte van een cursus gevolgd en de juf daar wist me te vertellen dat het voor telenet moeilijk was en zij dat ook niet kon???
Was nogthans een cursus over ipad en apple.
Mijn mijni ipad is 2 of 3 jaar oud,zou het daar door komen?
-
neke12 - Lid geworden op: 16 jan 2010, 09:18
Dat vind ik nu net het probleem,imap of pop ,al die instellingen,waar kan ik ze vinden,ben niet echt een krak in die dingen,vond het wel raar dat ook die juf zei,voor een telenet-account is het moeilijk,ze wist het zelf niet.
Zou het opzoeken maar toen moest ik naar de kliniek en zijn de lessen stopgezet wat mij betreft.
Want herken de stappen die u zegt,ik weet alleen niet waar ik die juiste instellingen moet zoeken.
En een gmail of hotmail is geen probleem,hoe komt dat eigenlijk??
Want telenet is toch mijn provider.
toch al erg bedankt hoor
Neke
Zou het opzoeken maar toen moest ik naar de kliniek en zijn de lessen stopgezet wat mij betreft.
Want herken de stappen die u zegt,ik weet alleen niet waar ik die juiste instellingen moet zoeken.
En een gmail of hotmail is geen probleem,hoe komt dat eigenlijk??
Want telenet is toch mijn provider.
toch al erg bedankt hoor
Neke
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Technisch ben ik niet zo goed onderlegd, maar IMAP of pop zijn mailinstellingen om te ontvangen en sturen en een kwestie van de mail ergens anders te bekijken.
Iedereen promoot IMAP ,maar natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel. Telenet kan niet altijd goed overweg van IMAP en daarom schreef ik pop of pop3.
Eenmaal dat u bij nieuwe account en dan anders zit, moet ge eerst uw naam
Daarna mailadres en paswoord ingeven. Dan op volgende en vul daar weer in wat gevraagd word. De poorten worden in principe automatisch ingevuld door Safari ( safari is de browser van Ipad)
Sennet heeft ook een apart forum voor Apple toestellen.
Anders moet u ook eens zoeken via Google naar " mailadres instellen op Ipad"
Er staan daar ook verschillende handleidingen.
Maar vragen staat hier ook altijd vrij hoor. Er is wel iemand die u verder helpt.
Iedereen promoot IMAP ,maar natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel. Telenet kan niet altijd goed overweg van IMAP en daarom schreef ik pop of pop3.
Eenmaal dat u bij nieuwe account en dan anders zit, moet ge eerst uw naam
Daarna mailadres en paswoord ingeven. Dan op volgende en vul daar weer in wat gevraagd word. De poorten worden in principe automatisch ingevuld door Safari ( safari is de browser van Ipad)
Sennet heeft ook een apart forum voor Apple toestellen.
Anders moet u ook eens zoeken via Google naar " mailadres instellen op Ipad"
Er staan daar ook verschillende handleidingen.
Maar vragen staat hier ook altijd vrij hoor. Er is wel iemand die u verder helpt.
-
@neke
Dus, als je klikt op Instellingen krijg je nadien niet de mogelijkheid om te klikken op Mobiele data ?

Welk IOs heeft jouw iPad Mini ?

Dus, als je klikt op Instellingen krijg je nadien niet de mogelijkheid om te klikken op Mobiele data ?
Welk IOs heeft jouw iPad Mini ?
-
@neke
Verdekke, begin ve zonneslag... verkeerde schermafdr. geplaatst...

Deze meldingen kan je niet aanklikken ?
Eens op deze video vervolgen ?
https://www.youtube.com/watch?v=tiZXA7yonHI

Verdekke, begin ve zonneslag... verkeerde schermafdr. geplaatst...
Deze meldingen kan je niet aanklikken ?
Eens op deze video vervolgen ?
https://www.youtube.com/watch?v=tiZXA7yonHI
-
@neke
Graag gedaan en 't amusement ginder hé.

Graag gedaan en 't amusement ginder hé.