Contacten op Huawei per PC bewerken

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Danny.

23 jul 2015, 11:41

Hello iedereen, misschien is de volgende vraag meer gericht aan de smartfoon gebruikers.
Over wat gaat het?
Wel, over de mogelijkheid de contacten te kunnen bewerken via de PC. Ik vind de weg niet om telefonische contacten via mijn PC in mijn Huawei te krijgen, ik moet moeizaam ieder nieuw telefonisch contact via het "klavier" van de smartfoon ingeven, wat niet zo evident is.
Een contactlijst vanuit gmail gebruiken is niet te doen, daar er daar geen telefoonnummers kunnen ingegeven worden.

Iemand enig idee wat er als alternatief zou kunnen gebruikt worden waarvoor dank.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.

26 jul 2015, 11:51

Ter info, en voor wie het kan gebruiken.
Blijkbaar kan men die telefoonlijst die op de smartfoon staat niet per PC "behandelen", wat wel mogelijk is, is een contacten lijst die in Gmail gemaakt is op de smartfoon laten synchroniseren.
Ik heb dit ervaren door het volgende te moeten vaststellen, ik had voor ik die smartfoon had, een contacten lijst op mijn PC staan (in mijn Gmail account), maar daar stonden geen telefoonnummers bij, daar ik deze lijst uitsluitend voor adressen gebruikte.
Toen ik die smartfoon de eerste maal op mijn PC aangesloten heb, heeft de PC automatisch al die adressen naar de smartfoon "gesynchroniseerd", en ik heb toen de fout begaan niet na te zien of daar telefoonnummers te vinden waren.
Als men dus die contacten bijwerkt met een telefoonnummer, is alles dus OK.

Ik kan met deze oplossing verder ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender