Smartphone Samsung Galaxy Core2

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Willyken
Lid geworden op: 14 apr 2013, 10:18
Locatie: Merksem

28 aug 2015, 08:14

Mijn nieuwe smartphone is voorzien van een nieuwe simkaart. Bij Telenet hebben ze die erin geplaats en mijn gegevens, contacten enz. overgezet op de nieuwe simkaart, maar ze hebben er een code opgezet. Nu moet ik elke keer als mijn smartfone is afgezet en terug wordt opgestart die code terug ingevoerd worden. Heb me al gek gezocht bij instellingen maar vindt niets om dit te veranderen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen
mvg willyken
Windows7

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

28 aug 2015, 10:03

Heb je geen Handleiding ?
Daar op die website kun je ook in de handleiding 'zoeken' gebruiken.

Zal ergens staan menu SIM-kaart vergrendelen vermoedelijk.
Of Vergrendelscherm misschien?

SIM-kaartvergrendeling instellen

SIM-kaart vergrendelen: de functie voor PIN-vergrendeling in- of uitschakelen. Deze functie
zorgt dat het apparaat pas kan worden gebruikt nadat de PIN-code is ingegeven.



Ik heb het toestel niet, dus kan niet goed zien hoe en wat, maar misschien heb je er wat aan :)

Willyken
Lid geworden op: 14 apr 2013, 10:18
Locatie: Merksem

28 aug 2015, 10:53

Halo Jucaba

Bedankt voor de hulp, heb de gebruiksaanwijzing gedownload (een dikke boek, over de 200 pagina's)ga het eens opzoeken.
mvg
willyken
Windows7

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

28 aug 2015, 10:54

Ik heb geen samsung maar ik heb wel een code die ikzelf er op heb gezet Dit gaat bij instellingen Erop of er af hoe ik zelf wil Kijk eens bij uw instellingen

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

28 aug 2015, 11:02

Willyken schreef:Halo Jucaba

Bedankt voor de hulp, heb de gebruiksaanwijzing gedownload (een dikke boek, over de 200 pagina's)ga het eens opzoeken.
mvg
willyken
Graag gedaan, succes :)

Ik heb ook geen Samsung, maar ik kan zowel voor vergrendelscherm als ook voor SIM-kaart een code instellen, en ook nog apart. Dus wel het toestel kunnen gebruiken, maar niet kunnen bellen zonder PIN-code. Of hele toestel niet kunnen gebruiken zonder code.
En nog een paar opties voor nog meer codes :P