Eenvoudig tablet voor enkel skype
-
shakti - Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:11
Voor mijn moeder in het rustoord ben ik dringend op zoek naar een tablet om te skypen (facebook of line) naar Thailand. Welk toestel koop ik het best zodat mijn moeder met haar zoon kan praten (video chatten)? Dus een toestel dat gemakkelijk bedienbaar is,duidelijk beeld, maar vooral waar het geluid hard genoeg doorkomt.
Alle advies is welkom.
Alle advies is welkom.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
heb je een richtprijs ,over hoeveel die mag kosten ?
samsung is heel goed.
samsung is heel goed.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Heb jij soms een "spraakgebrek (of een handicap)" dat je blijft volharden met dat vettig schrijven?hoshinkido schreef:heb je een richtprijs ,over hoeveel die mag kosten ?
samsung is heel goed.
Zeg het dan hé, en je hoeft er jezelf niet voor te verontschuldigen, een handicap is en blijft een handicap, en wie er "mee zit" kan er niets aan doen, maar ik ben zeker niet de enige die zich stoort aan je vettig schrijven.
Indien iemand een handicap heeft, en men weet het, dan is er geen probleem, maar doen alsof, en mij en ook anderen op stang jagen door dat vettig schrijven, dat doet men niet.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
als er een persoon is ,die mij daar mag op wijzen is het de moderator.
ik hoef ,en ben u geen uitleg verschuldigd.
als ik zo schrijf ,heb ik mijn reden daarvoor.mvgr
ik hoef ,en ben u geen uitleg verschuldigd.
als ik zo schrijf ,heb ik mijn reden daarvoor.mvgr
medion AKOYA i5 -10400 windows11
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Buiten het gekibbel om, H heeft deze keer een punt.
Samsung, en zeker de tab3 is een heel goed toestel voor wat het moet dienen.
Wilt u het budgetvriendelijk, dan zou ik eens kijken bij de tweedehands.
De modellen veranderen snel ,en snobs ( zoals ik) willen direct het nieuwe model.
Samsung, en zeker de tab3 is een heel goed toestel voor wat het moet dienen.
Wilt u het budgetvriendelijk, dan zou ik eens kijken bij de tweedehands.
De modellen veranderen snel ,en snobs ( zoals ik) willen direct het nieuwe model.
-
Als prijs geen rol speelt , zou ik voor een IPad gaan. ( duurder) ook de derde generatie ( goede luidspreker)
Maar zoals aangehaald , de Samsung ( tab3) is een zeer goed alternatief en is ook uitgebreid in accessoires ( oortjes aan te sluiten)
Maar zoals aangehaald , de Samsung ( tab3) is een zeer goed alternatief en is ook uitgebreid in accessoires ( oortjes aan te sluiten)
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@shakti
Hier ook eens nalezen ?
http://www.thailandblog.nl/lezersvraag/ ... -thailand/
http://johnsarbach.com/contact-houden-met-thailand/
Je geeft niet aan in welke omgeving je woont, anders kon men jou misschien enkele adressen geven, waar je eens kan gaan testen ? Zijn er dergelijke winkels in jouw buurt ?

Hier ook eens nalezen ?
http://www.thailandblog.nl/lezersvraag/ ... -thailand/
http://johnsarbach.com/contact-houden-met-thailand/
Je geeft niet aan in welke omgeving je woont, anders kon men jou misschien enkele adressen geven, waar je eens kan gaan testen ? Zijn er dergelijke winkels in jouw buurt ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
shakti - Lid geworden op: 17 sep 2015, 22:11
Ik ben nieuw hier, en zoek nog een beetje waar ik nu het antwoord op de vragen die ik gekregen heb op de reacties moet plaatsen.
Uiteraard speelt geld belang. Maar het belangrijkste is toch in dit geval dat het tablet eenvoudig is en goed werkt : enkel video chatten. Maar vooral het geluid moet duidelijk en hard genoeg zijn want mijn moeder hoort ondanks haar oorapparaat heel slecht.
Ik woon in Mechelen.
Mijn moeder is in een rustoord in Kermt (bij Hasselt)
En de plaats in Thailand is : koh Chang (Kae bae)
Dank bij voorbaat
Uiteraard speelt geld belang. Maar het belangrijkste is toch in dit geval dat het tablet eenvoudig is en goed werkt : enkel video chatten. Maar vooral het geluid moet duidelijk en hard genoeg zijn want mijn moeder hoort ondanks haar oorapparaat heel slecht.
Ik woon in Mechelen.
Mijn moeder is in een rustoord in Kermt (bij Hasselt)
En de plaats in Thailand is : koh Chang (Kae bae)
Dank bij voorbaat
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@shakti
Als ze in Mechelen die winkels niet hebben, vlakbij Kermt ligt Hasselt, en daar heb je winkels genoeg om een smartphone of tablet te testen en te kopen.
Zonder testen kan je toch niet kopen hé ? Testen met een verbinding naar koh Chang (Kae bae) natuurlijk.
Als je op de 2 links hierboven al geklikt hebt, zal je nu ook wel weten dat verbindingen met het achterland in Thailand erg problematisch zijn...

Als ze in Mechelen die winkels niet hebben, vlakbij Kermt ligt Hasselt, en daar heb je winkels genoeg om een smartphone of tablet te testen en te kopen.
Zonder testen kan je toch niet kopen hé ? Testen met een verbinding naar koh Chang (Kae bae) natuurlijk.
Als je op de 2 links hierboven al geklikt hebt, zal je nu ook wel weten dat verbindingen met het achterland in Thailand erg problematisch zijn...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
Voor budgetvriendelijk te blijven raad ik u dan een Samsung tab3 aan.
Tweedehands rond de 200 euro.
Thailand mag ik ongeveer vergelijken met Philipijnen.
Buurvrouw Skypt alle dagen met moeder in Las Pinas.
Indien u besluit om nieuw te kopen, liefst niet in Mediamarkt. Tweedehands, alleen als u zelf iets van tablet kent ( om externe luidspreker ,indien nodig) aan te sluiten
De Selexion ketens zijn zelfstandig en hebben een goede naservice.
Tweedehands rond de 200 euro.
Thailand mag ik ongeveer vergelijken met Philipijnen.
Buurvrouw Skypt alle dagen met moeder in Las Pinas.
Indien u besluit om nieuw te kopen, liefst niet in Mediamarkt. Tweedehands, alleen als u zelf iets van tablet kent ( om externe luidspreker ,indien nodig) aan te sluiten
De Selexion ketens zijn zelfstandig en hebben een goede naservice.