Toetsenbord ipad

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

florjust
Lid geworden op: 22 apr 2009, 20:51

07 nov 2015, 18:37

Ik werk altijd met azerty.
Maar nu plots stel ik vast dat bij safari het azerty is en bij berichten en mail is het querty geworden.
Via instellingen,algemeen,toetsenbord,vlaams stel ik azerty in,maar het resultaat blijft,dus bij het ene azerty en bij het ander querty.
Wat is er gaande

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 nov 2015, 22:25

@flor

Van zodra het virtueel toetsenbord tevoorschijn springt, zie je links naast de spatiebalk een wereldbolletje ?
Door daar op te tikken, wisselt het toetsenbord - hou de wereldbol langer ingedrukt om alle ingestelde toetsenborden weer te geven.
Wereldbolletje gezien ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

08 nov 2015, 00:09

Welke generatie pad heeft u?
Vanaf pad 3 en air, kan u bij instellingen Vlaams aanduiden en dat is azerty.
Er mag geen tweede bord bij vermeld staan, of alleen nod de emoji.

Als het niet moest lukken, gebruik dan de algemene herstelknop.
Zorg wel dat u uw paswoorden en log ins kent, want die maakt hij niet auto aan.

hdr
Lid geworden op: 13 mei 2005, 17:04

10 nov 2015, 08:47

Waarschijnlijk heb je meer dan een toetsenbord ingesteld. Bij je laatste gebruik van safari staat je toetsenbord op azerty, bij mail toevallig op querty. Klik bij je mail op het wereldbolletje onderaan links op je toetsenbord en blijf drukken tot je daar nederlands(belgie) ziet staan. Krijg je dat niet te zien dan moet je je toetsenbord in INSTELLINGEN nog eens aanpassen.