Ongewenste skype verzoeken op IPad

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

13 nov 2015, 07:35

Rebelle: regelmatig krijg ik plots mensen die mij totaal onbekend zijn op mijn Skype (enkel dus hun naam) en die staan dan onder de enkele die ik zeker wil behouden zoals o.a. mijn zoon.
Nu ben ik gisteren met mijn IPad naar een winkel gegaan en die man heeft dus de ongewenste verwijderd maar dat ging zo rap dat ik het niet heb kunnen volgen.
Nu gisterenavond kwam er weer een onbekendeen ik probeerde op diens naam lang genoeg te drukken maar ip daarvan heeft nu mijn zoon's Skype en een andere die moeten behouden blijven, een cirkel in rood met witte streep en hoe ik dat moet goedmaken weet ik niet . Die nieuwe moet er uit en de 2 anderen moeten zeker behouden blijven. Ik durf niks fout te doen.
Kun je helpen aub? (op mijn laptop staan er 6 die ik niet wegkrijg maar dat is niet jouw afdeling).

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 nov 2015, 15:32

Op mijn laptop heb ik ook skype hoor . Dus ik kan het ook wel opzoeken . Die cirkel rood met een witte streep die had ik vroeger maar nu niet meer . Nu doe ik het anders . Ik ga het eventjes allemaal uitzoeken voor jou . Ik ben er dus mee bezig .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 nov 2015, 15:46

Ik denk dat jij nog de vorige versie van skype hebt . Nu is het niet meer met lang opdrukken en dan die rode schijf die erop komt om te verwijderen .
Ik denk dat je dan een keuze had , maar ik kan dat niet van buiten zeggen hoe het was . Ik zie dat verbodsteken wel voor me maar weet niet meer hoe je eruit gaat . Sorry , je moet iemand vinden met dezelfde versie van skype .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

13 nov 2015, 16:02

De winkel heeft het (weer) in orde gemaakt (van die rode cirkelmet witte streep), 't is gewoon op "wijzig" klikken. Hoe je ongenode mensen kunt uitschakelen moet 'k nog ff nagaan (maar ben altijd bang dat ik de bestaande dan ook verwijder en dat mag in geen geval.
Toch bedankt hé en goei week-end.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 nov 2015, 17:41

klik rechts op die persoon ,en je hebt de keuze om die te blokeren :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
MaLoReg

13 nov 2015, 17:47

Dank je ik heb dit opgeschreven.
Goei week-end.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 nov 2015, 19:48

hoshinkido schreef:klik rechts op die persoon ,en je hebt de keuze om die te blokeren :wink:
Op je ipad kan je wel niet rechts klikken hoor
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 nov 2015, 19:52

Bij mijn contacten op de ipad heb ik geen wijzig . Wel bij recent . Dus bij contacten moet je de persoon aanklikken dan gaat rechts een nieuw venster open bovenaan staat nogmaals de naam met een pijltje naast . Dan op het pijltje en dan naar profiel en dan kan je ze verwijderen en of blokkeren .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

14 nov 2015, 08:04

Ik denk het allemaal goed begrepen te hebben maar voor alle zekerheid heb ik nota gemaakt die ik achteraf kan raadplegen.
(de kwestie destijds-toen ik in UAE was en zoon in Turkije en geen geluid had, loste zich op door oortjes in te steken-ook daarvoor dank).
Hartelijk dank en fijn w-end.
Topic mag gesloten worden aub.
(altijd fijn te weten dat er mensen zijn die hulp bieden)