Aan wie en waar mag ik mijn vraag stellen
-
timy - Lid geworden op: 18 sep 2005, 22:55
heb een tablet, probeer daar mijn email van telenet in te plaatsen ,heb alle ge
gevens er in gezet maar zegt telkens<niet voldoende te krijgen> heb thans alle gegevens zoals het moet maar nu kan ik niet verder; bedankt voor een antwoordje liefs timy.
gevens er in gezet maar zegt telkens<niet voldoende te krijgen> heb thans alle gegevens zoals het moet maar nu kan ik niet verder; bedankt voor een antwoordje liefs timy.
heel veel dingen zijn overbodig
maar vriendschap heb je nodig
-
william opwijk - Lid geworden op: 01 nov 2004, 16:52
timy,
ik ook ben met mijn tablet bij Telenet.
Ga naar het e-mailprogramma en rechtsboven klik je op INSTELLINGEN
Kijk nu goed uit hoe mijn instellingen eruit zien:
ACCOUNTNAAM : uw e-mailadres bij Telenet
UW NAAM
HANDTEKENING (bijvoorbeeld verzonden via mijn tablet)
STANDAARDACCOUNT moet aangevinkt staan
GEGEVENSGEBRUIK
CONTROLEFREQUENTIE om de hoeveel minuten moet er gekeken worden of er mails zijn NOOIT - of 5 of 10 enz... vrije keuze)
INSTELLINGEN VOOR MELDINGEN
hier moet meldingen via e-mail aangevinkt staan.
BELANGRIJK
INSTELLINGEN INKOMENDE e-mail
GEBRUIKERSNAAM: uw e-mailadres van Telenet
wachtwoord: uw wachtwoord 123 enz
POP3 server : in.telenet.be invullen
BEVEILIGINGSTYPE: GEEN aanduiden
poort: 110
E_MAIL VERWIJDEREN nooit aanduiden
onderaan op de knop GEREED klikken
INSTELLINGEN UITGAANDE e-mail
SMTP-server invullen: uit.telenet.be
BEVEILIGING: STARTTLS selecteren
POORT 587
aanvinken AANMELDEN VEREIST
GEBRUIKERSNAAM (uw e-mailadres bij Telenet invullen)
WACHTWOORD uw wachtwoord 123 enz.
Onderaan op de knop GEREED aanklikken
Hopelijk kan ik je hiermee helpen. Mocht het niet gaan zijn er nog specifieke instellingen die moeten gebeuren maar kijk dat eerst na en stuur mij gerust een berichtje en dan doe ik net hetzelfde step bij step.
Groetjes,
William
ik ook ben met mijn tablet bij Telenet.
Ga naar het e-mailprogramma en rechtsboven klik je op INSTELLINGEN
Kijk nu goed uit hoe mijn instellingen eruit zien:
ACCOUNTNAAM : uw e-mailadres bij Telenet
UW NAAM
HANDTEKENING (bijvoorbeeld verzonden via mijn tablet)
STANDAARDACCOUNT moet aangevinkt staan
GEGEVENSGEBRUIK
CONTROLEFREQUENTIE om de hoeveel minuten moet er gekeken worden of er mails zijn NOOIT - of 5 of 10 enz... vrije keuze)
INSTELLINGEN VOOR MELDINGEN
hier moet meldingen via e-mail aangevinkt staan.
BELANGRIJK
INSTELLINGEN INKOMENDE e-mail
GEBRUIKERSNAAM: uw e-mailadres van Telenet
wachtwoord: uw wachtwoord 123 enz
POP3 server : in.telenet.be invullen
BEVEILIGINGSTYPE: GEEN aanduiden
poort: 110
E_MAIL VERWIJDEREN nooit aanduiden
onderaan op de knop GEREED klikken
INSTELLINGEN UITGAANDE e-mail
SMTP-server invullen: uit.telenet.be
BEVEILIGING: STARTTLS selecteren
POORT 587
aanvinken AANMELDEN VEREIST
GEBRUIKERSNAAM (uw e-mailadres bij Telenet invullen)
WACHTWOORD uw wachtwoord 123 enz.
Onderaan op de knop GEREED aanklikken
Hopelijk kan ik je hiermee helpen. Mocht het niet gaan zijn er nog specifieke instellingen die moeten gebeuren maar kijk dat eerst na en stuur mij gerust een berichtje en dan doe ik net hetzelfde step bij step.
Groetjes,
William
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
-
Paullamb,
Bij mij stond alles goed niettemin geen mails mogelijk en dan liet men mij de aanpassingen zien die moeten gebeuren bij INSTELLINGEN MOBIEL NETWERK
verder in de submenu "Namen toegangspunten"en toen kon ik mailen. Wij zijn beter dat wij het stap bij stap doen dan alles op een hoop te gooien.
Geniet verder van de zon want hier beginnen wij opnieuw deprimo te worden van de regen.
Bij mij stond alles goed niettemin geen mails mogelijk en dan liet men mij de aanpassingen zien die moeten gebeuren bij INSTELLINGEN MOBIEL NETWERK
verder in de submenu "Namen toegangspunten"en toen kon ik mailen. Wij zijn beter dat wij het stap bij stap doen dan alles op een hoop te gooien.
Geniet verder van de zon want hier beginnen wij opnieuw deprimo te worden van de regen.
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home
-
Timy,
Wij zijn intussen enkele dagen verder en wij hebben nog niets vernomen. Is de operatie gelukt of niet?
Wij zijn intussen enkele dagen verder en wij hebben nog niets vernomen. Is de operatie gelukt of niet?
-
sorry, dat je niks meer van me hoorde ,ik heb een hersenbloeding gehad en ben nog aan het herstellen, weet ook niet veel meer, sorry mensen, ik moet met alles op nieuw beginnen ,ja maar heb er nog niks meegedaan, ik heb een tablet, en wilde nu op een groep gaan ,waar ze mij uitleg zouden geven ,maar omdat ze mijn normaal email niet willen aanvaarden, zou niet juist zijn, maar heb het altijd gebruikt, maar om op deze groep te kunnen ,gaf ik een g mail op ,ik doe daar niks mee ,is in geval van?? heb dat al een tijdje, dus om mee te kunnen ,gaf ik de naam en dat email op, en ze aanvaarden het ?en ik moest daar op klikken nu kan ik dat toch niet vinden??? g mail .com ,kan iemand mij helpen
emailadres verwijderd door moderator ivm. privacy
emailadres verwijderd door moderator ivm. privacy
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@timy
Goede beterschap gewenst.
Bedoel je dit adres?
Klik eens op de link hieronder:
https://www.google.com/intl/nl/mail/help/about.html
Hier kan je je aanmelden:

Goede beterschap gewenst.
Bedoel je dit adres?
Klik eens op de link hieronder:
https://www.google.com/intl/nl/mail/help/about.html
Hier kan je je aanmelden:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
sorry dat ik nog eens af kom ;ik kan met het google niet werken , kan ik alles met telenet doen, zou dat gaan , ik heb bij windows mail mijn post en vrienden ,en ga mij ook inschrijven bij paint shoppro ,om toch iets te leren maken, kan ik dat ,hoe moet ik het doen, mij uitschrijven bij
google,??? bedankt tiky
google,??? bedankt tiky
-
@timmy
-- De vraag over Photoshop Pro moet je hier eens stellen:
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=53
--Werken met Telenet-webmail is geen enkele probleem, je kan er mails versturen en ontvangen.
Hier kan je je aanmelden.
http://www.seniorennet.be/forum/posting.php
--Gmail verwijderen.
1-Klik hieronder op de link:
https://myaccount.google.com/
2-Scroll naar "Accountvoorkeuren" en klik op :
3-Kllik op inloggen:

4--Vul uw mailadres in:

5--Vul uw wachtwoord in:

6--Klik op Producten verwijderen en in het volgtende venster klik op:

Volg gewoon de stappen.

-- De vraag over Photoshop Pro moet je hier eens stellen:
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=53
--Werken met Telenet-webmail is geen enkele probleem, je kan er mails versturen en ontvangen.
Hier kan je je aanmelden.
http://www.seniorennet.be/forum/posting.php
--Gmail verwijderen.
1-Klik hieronder op de link:
https://myaccount.google.com/
2-Scroll naar "Accountvoorkeuren" en klik op :
3-Kllik op inloggen:
4--Vul uw mailadres in:
5--Vul uw wachtwoord in:
6--Klik op Producten verwijderen en in het volgtende venster klik op:
Volg gewoon de stappen.
-
sorry ,lieve mensen ,ik ben erbij geweest ,maar herinner mij niet veel meer, dan heb ik bij forum ook al vragen gesteld ,, ,maar ik wil zo graag erbij horen weer dan? sorry, ik moet me bij google uitschrijven ,maar kom niet verder dan bij de 3 dat inloggen geven ze mij niet ,ze hebben mij hier ook moeten helpen, om op forum te komen ,mee r wist deze mensen ook niet ,ik was al blij. heb het twee maal geprobeert ik wil het wel doen,maar heb vrees dat ik dan alles mis doen bij google om inloggen te verkrijgen maar lukt niet, tiky
-
@timy
Heb je niemand in de buurt of in de straat die een handje kan toesteken?

Heb je niemand in de buurt of in de straat die een handje kan toesteken?
-
bedankt voor je hulp ,maar mijne man zegt ook dat ik te veel wil
doen, en dat ik nog wat wach t met van alles te willen een voor een ,dus luister ik ,maar ik ben wel bezig te printen de lesjes van dat tablet, dat kan ik meenemen als ik naar mijn bedeke moet ,maar eerst moet ik er alles af krijgen er staat veel op wat k niet ken, de kleindochter heeft het in handen gehad en heeft er spelekes opgezet ,sorry dat ik jou wat last bezorgd heb ,maar ik meld me zeker binnen een paar maanden,en bedank je hartelijk om mij te helpen begrijpt u mij, ik moet nog meer herstellen ,en mag niet klagen ,ik kan weer lopen, en praten hezij veel trager maar de hersens moeten nog veel beteren,lieve mijnheer bedankt voor alles, en als ik iets moet vragen weet ik jou te vinden liefs van timy
doen, en dat ik nog wat wach t met van alles te willen een voor een ,dus luister ik ,maar ik ben wel bezig te printen de lesjes van dat tablet, dat kan ik meenemen als ik naar mijn bedeke moet ,maar eerst moet ik er alles af krijgen er staat veel op wat k niet ken, de kleindochter heeft het in handen gehad en heeft er spelekes opgezet ,sorry dat ik jou wat last bezorgd heb ,maar ik meld me zeker binnen een paar maanden,en bedank je hartelijk om mij te helpen begrijpt u mij, ik moet nog meer herstellen ,en mag niet klagen ,ik kan weer lopen, en praten hezij veel trager maar de hersens moeten nog veel beteren,lieve mijnheer bedankt voor alles, en als ik iets moet vragen weet ik jou te vinden liefs van timy
-
neen hier is er niemand ,alleen waar ik de at tablet gekocht heb, en dat is niet hier in onze gemeente,en de kinderen hebben het te druk,dus ga ik me bezig houden met de lessen van tablet, daaag timy