Android zonder rommel erop
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zopas naar Orange geweest waarom mijn Moto G 2015 zoveel € vreet . Dat ding ligt af een ganse week in't handschoenkastje. Een paar foto's genomen ,dat is al.
Antwoord is dat de de 4G aanstaat, wellicht kan dat kloppen omdat bij mobiel netwerk 65 % staat. Dus dat ding staat max 2,5 uur op en dat kost je dan 5 € dat foetsie is.
Ik heb prepaid met nog wat app;Avira,motocare, weet het al niet meer. Die gps zou niet werken zoals in een auto via de blote lucht maar via internet. Dus kan ook duur zijn.
Mijn gedacht is om het in een loden doosje te steken zodat er geen geld gaat vliegen. Drastisch wil ik het ook doen; fabrieksinstellingen,nieuwe sim en nwe gmailaccount. Maar welke apps mijd ik ?
Antwoord is dat de de 4G aanstaat, wellicht kan dat kloppen omdat bij mobiel netwerk 65 % staat. Dus dat ding staat max 2,5 uur op en dat kost je dan 5 € dat foetsie is.
Ik heb prepaid met nog wat app;Avira,motocare, weet het al niet meer. Die gps zou niet werken zoals in een auto via de blote lucht maar via internet. Dus kan ook duur zijn.
Mijn gedacht is om het in een loden doosje te steken zodat er geen geld gaat vliegen. Drastisch wil ik het ook doen; fabrieksinstellingen,nieuwe sim en nwe gmailaccount. Maar welke apps mijd ik ?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
verhaegen - Support SeniorenNet
die rommel zet je der gewoonlijk toch maar zelf op hoor
en als ge der apps opzet , kan je der vanuitgaan dat die allemaal naar updates gaan zoeken en telkens downloaden (bijwerken)
dat zal dan uw verbruik wél wezen volgens mij
2 kaartjes insteken , 1 voor te bellen en sms en één voor data
dat voor data afzetten als ge het niet nodig hebt
en thuis gewoon verbinding hebben met wifi via uwe modem
dan kan die via wifi gaan updaten en bijwerken (al die apps)
de gps in die toestellen hebben totaal niets met dataverbruik te maken , die gps werkt zonder internet of .....
maar als ge natuurlijk google maps enz. gebruikt is dat ........verbruik
en als ge der apps opzet , kan je der vanuitgaan dat die allemaal naar updates gaan zoeken en telkens downloaden (bijwerken)
dat zal dan uw verbruik wél wezen volgens mij
2 kaartjes insteken , 1 voor te bellen en sms en één voor data
dat voor data afzetten als ge het niet nodig hebt
en thuis gewoon verbinding hebben met wifi via uwe modem
dan kan die via wifi gaan updaten en bijwerken (al die apps)
de gps in die toestellen hebben totaal niets met dataverbruik te maken , die gps werkt zonder internet of .....
maar als ge natuurlijk google maps enz. gebruikt is dat ........verbruik
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ons ma had een spreekwoord: "Koken kost geld"
Om af en toe eens te bellen en/of eens foto te maken heb je helemaal geen G4 nodig...
Het aller goedkoopste abonnement (thans - tijdelijk - € 12,00 bij Proximus) is meer dan voldoende, je kan er zelfs enkele filmpjes (per maand) meer bekijken.
Om af en toe eens te bellen en/of eens foto te maken heb je helemaal geen G4 nodig...
Het aller goedkoopste abonnement (thans - tijdelijk - € 12,00 bij Proximus) is meer dan voldoende, je kan er zelfs enkele filmpjes (per maand) meer bekijken.
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
als men de data uitzet kost het geen geld.
dan enkel nog via wifi mogelijk , telenet login , proximus login, of open netwerk.
dus als het iets kost staat er iets verkeerd.
Nu zelf een dommel klant
Als data nodig in Belgie 0.02 cent per mb.
in europa 0.08 cent per mb.
Sms sturen 2 cent , Bellen 2cent per minuut.
Dus 10 minuten in de wacht kost dan 20 cent.
Bij een prepaid algauw 3 € .
Och ja is eigenlijk een abbo zonder vaste kosten. (zonder gratis minuten ,zonder gratis sms , zonder data)
Och ja een gsm voor 1 € kennen ze niet.
U betaalt wat u verbruikt hebt die maand enkel per domiciel.
op de 2 dag van de maand uw afrekening , rond de 17 gaat het van uw rekening.
maar ja die panthers , dolfijnen ,whoppa's en tuttumussen he
reclame , reclame en de klant maar centjes uit zijn zakken halen.
niet bellen , geen data , geen sms is kost €. de maand
dan enkel nog via wifi mogelijk , telenet login , proximus login, of open netwerk.
dus als het iets kost staat er iets verkeerd.
Nu zelf een dommel klant
Als data nodig in Belgie 0.02 cent per mb.
in europa 0.08 cent per mb.
Sms sturen 2 cent , Bellen 2cent per minuut.
Dus 10 minuten in de wacht kost dan 20 cent.
Bij een prepaid algauw 3 € .
Och ja is eigenlijk een abbo zonder vaste kosten. (zonder gratis minuten ,zonder gratis sms , zonder data)
Och ja een gsm voor 1 € kennen ze niet.
U betaalt wat u verbruikt hebt die maand enkel per domiciel.
op de 2 dag van de maand uw afrekening , rond de 17 gaat het van uw rekening.
maar ja die panthers , dolfijnen ,whoppa's en tuttumussen he
reclame , reclame en de klant maar centjes uit zijn zakken halen.
niet bellen , geen data , geen sms is kost €. de maand
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen