Uber, 'k vind niet waar uitloggen
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Android 13 en nieuwe Emporia 5, vandaag wat app's geplaatst zoals google pay van Fortis en die Uber.
Of ge telkens moet uitloggen bij sluiten app weet ik ook niet. Ik heb toegestaan 'mijn locatie of de gps aan' bij de 2 app's..
Bij Uber aanzetten kom ik telkens bij controleren terecht, de 2 stap verificatie wordt telkens aanbevolen maar werkt niet of gaat niet verder. Mijn geprul om van tabblad te minimaliseren en naar berichten te gaan om die codes tijdig op te halen lukt niet.
Zopas nog een nieuw sterk ww via google proberen te doen maar dan staat het klavier in de weg, swipen gaat ook niet, data verdwijnt dan.
Ik ben bang dat er een app mijn internet laat aanstaan.
Phone staat uit nu.
Of ge telkens moet uitloggen bij sluiten app weet ik ook niet. Ik heb toegestaan 'mijn locatie of de gps aan' bij de 2 app's..
Bij Uber aanzetten kom ik telkens bij controleren terecht, de 2 stap verificatie wordt telkens aanbevolen maar werkt niet of gaat niet verder. Mijn geprul om van tabblad te minimaliseren en naar berichten te gaan om die codes tijdig op te halen lukt niet.
Zopas nog een nieuw sterk ww via google proberen te doen maar dan staat het klavier in de weg, swipen gaat ook niet, data verdwijnt dan.
Ik ben bang dat er een app mijn internet laat aanstaan.
Phone staat uit nu.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Ik denk dat je u handleiding eens goed moet lezen , de oplossing zal daar wel instaan , ofwel is er misschien hier iemand die hetzelfde toestel heeft , want diegene die u proberen te helpen moeten ook dikwijls google raadplegen , iedereen kent google maar gebruiken het niet .
Niet kwaad bedoeld hoor
Niet kwaad bedoeld hoor
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Of ondertussen is 't veranderd dat de app afzetten voldoende is. Ik probeer zoveel nog app's te installeren via de prepaid card, er zit nog credit op. Kan dat saldo raadplegen via google.
Mobile data zet ik telkens af.
Op youtube vind ik Engelstalig wat en vraag het haar eens of ze dat voor doet.
Van andere mensen, nooit IT gehad dat die het leren via prive lessen (ieder zal anders denken).
Mobile data zet ik telkens af.
Op youtube vind ik Engelstalig wat en vraag het haar eens of ze dat voor doet.
Van andere mensen, nooit IT gehad dat die het leren via prive lessen (ieder zal anders denken).
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Hier is een uitgebreide handleiding , want die is er dikwijls niet bij
[url][https://www.gebruikershandleiding.com/E ... 6.html/url]
[url][https://www.gebruikershandleiding.com/E ... 6.html/url]
-
Link werkt niet.
Vandaag de NFC geprobeerd, werkt ook niet. Een 2° maal de Visa card invoeren laat 't ook mislukken.
Het piept en doet vanalles aan die betaalautomaat en vroeg om de Card toe te voegen. In de winkel met gauwte, nee,nee.
Mss zit Itsme er nog niet op.
Vandaag de NFC geprobeerd, werkt ook niet. Een 2° maal de Visa card invoeren laat 't ook mislukken.
Het piept en doet vanalles aan die betaalautomaat en vroeg om de Card toe te voegen. In de winkel met gauwte, nee,nee.
Mss zit Itsme er nog niet op.
-
Ge kunt ze zo lezen of nog beter download ze en sla het op
[urlhttps://www.gebruikershandleiding.com/Emporia-S ... 16946.html][/url]
[urlhttps://www.gebruikershandleiding.com/Emporia-S ... 16946.html][/url]
-
Dank, handleiding binnen gepakt. Morgen m'n vriend IT expert eens bellen om het op te lossen.
Als ik teveel pruts dan weigert men me mss.
Als ik teveel pruts dan weigert men me mss.