WhastApp
-
jimmyke - Lid geworden op: 06 mei 2020, 22:55
Er staan verschillende berichten zo van Jim Peeters heeft een video- oproep gestart, Waar niet is op ingegaan
maar als ik die wil verwijderen gaat niet, Als ik er op klik komt erop gestaan ,Oproep beëindigd deze oproep is niet langer actief, zo staan er 10 tallen van die berichten, maar kan ze niet een vinkje plaatsen om dan de puntjes rechts boven te verwijderen
maar als ik die wil verwijderen gaat niet, Als ik er op klik komt erop gestaan ,Oproep beëindigd deze oproep is niet langer actief, zo staan er 10 tallen van die berichten, maar kan ze niet een vinkje plaatsen om dan de puntjes rechts boven te verwijderen
-
*Joy*
Is toch normaal ,
Je hebt niet opgenomen.
Als dat storend is voor jou, wel verwijder gewoon de Chat.
Bovenaan de drie puntjes , meer ...Chat wissen .
Dan is alles weg.
Ik persoonlijk verwijder regelmatig ...alle Chat's.
-
*Joy*
sacho heeft gelijk ..
Jij doet vast iets verkeerd ..
Ik was tè laat en zie ...
Blijven oefenen ..

Die witte band is waarschijnlijk dit hé.
Negeren en kijk naar boven ( vuilbak)
jimmyke slaap je ?
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Voor diegene die google nog niet kent , hier meer uitleg
https://faq.whatsapp.com/13704765071148 ... cale=nl_NL
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
*Joy*
Jawel hoor audibac, google kent mij intussen ook al goed.audibac schreef: ↑31 jan 2025, 18:43Voor diegene die google nog niet kent , hier meer uitleg
Die link had ik ook al gezien.
Maar via screen begrijpen sommigen het soms beter toch?
Nog steeds geen reactie...
Voor mij stopt het dan .
Fijne avond verder ,
-
*Joy*
Had je wel begrepen hoor audibac.
Merk meer en meer dat velen van die vraagstellers niet meer opdagen of de moeite doen om ..
Wou je nog een antwoordje geven.
Welterusten audibac.
Merk meer en meer dat velen van die vraagstellers niet meer opdagen of de moeite doen om ..
Wou je nog een antwoordje geven.
Welterusten audibac.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Het is ook zo Joy dat veel vraagstellers niet meer de moeite doen om na antwoorden van de helpers nog te reageren.
Bij mij komt het over als “De Pot Op”
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
jimmyke - Lid geworden op: 06 mei 2020, 22:55
Het is zodat een gesprek niet opneem is dat wij in de familie dikwijls WhatsApps met elkaar, en af en toe ben ik er niet bij,Maar op de groep van de familie staan ook mooie andere dingen op, Chat wissen ken ik wel maar dan is alles weg in de groep maar alleen die niet opgenomen telefoon alleen wissen gaat niet
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
jimmyke schreef: ↑08 feb 2025, 11:52Het is zodat een gesprek niet opneem is dat wij in de familie dikwijls WhatsApps met elkaar, en af en toe ben ik er niet bij,Maar op de groep van de familie staan ook mooie andere dingen op, Chat wissen ken ik wel maar dan is alles weg in de groep maar alleen die niet opgenomen telefoon alleen wissen gaat niet
Hier se door se,
Hij leeft nog,
a ja hij heeft weer een probleem,
Maar eerst een bedankje geven aan *Joy* ?????
Mooi man heel mooi van U,
Ik zou zeggen
De pot op en sukkel maar verder
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen