IPad AIR en Skype  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

31 aug 2015, 14:12

Dank je Rebelle-ik zal dat proberen alhoewel ik daar (oplaptop) die ongenoodde niet zie staan.
Ga dat morgen uitzoeken want nu heb ik iets anders te verwerken.
Ik kon terug naar jullie voor ofwel de oplossing die ik gevonden heb of voor verdere 'bijscholing'.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

08 sep 2015, 18:17

Maloreg , ik heb het gevonden .
Je punt de naam aan en het venster van die persoon gaat open . Je ziet zijn naam met verzoek om toe te voegen .
Helemaal bovenann zie je zijn naam in het blauw met een pijltje naar beneden . Punt met de vinger op pijltje .
Er gaat een nieuw blauw venster open . Dan ga je naar bekijk profiel .
Daar heb je de keuze
- verzend contactverzoek ,( dat staat in het groot )
- blokkeer contact( eronder in het blaiw geschreven veen kleiner )
- verwijder contact

ik punt op blokkeer en dan heb je de keuze , ik doe blokkeer en verwijder

succes
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

hdr
Lid geworden op: 13 mei 2005, 17:04

10 sep 2015, 15:01

Je kan een contactnaam verwijderen of een contactbericht of poging.
Het ene verwijder je door iets langer met je vinger op de contnaam te gaan staan tot er een x verschijnt. Dan op de x duwen en verwijderen bevestigen.
Andere methode in geval bovenaan Wijzigen. Verschijnt. Dan daar op drukken en verwijderen kiezen.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

10 sep 2015, 16:10

@hdr Er is een update geweest van skype , en zo werkt het niet meer .
Op die manier van jou verwijderde je de contacten wel uit je lijst , maar zelf blijf je zichtbaar bij die contacten .het is daarom echt belangrijk eerst te blokkeren en dan te verwijderen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

11 sep 2015, 08:39

Het systeem van Hdr toegepast en heb persoon via x kunnen verwijderen. Het vervelende was wel dat die naam blijft staan in de lijst,
maar ook dat probleem bleek van morgen uit zichzelf opgelost.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

11 sep 2015, 09:01

@ Maloreg en HDR , staan jullie contacten nog steeds in blokjes naast en onder elkaar ?Toen kon ik dat ook met dat aanwijzen en wachten op kruisje.
Maar daar kreeg ik ook de mogelijkheid niet om te blokkeren .
Nu staan ze in een lijst en gaat dat niet meer , maar heb ik wel meer keuzemogelijkheden .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

11 sep 2015, 09:35

Onder elkaar.
Maar weet niet wat plots die 'vreemden' op mijn Skype komen doen, dat zijn mensen van Amerika etc. en allemaal heren.
Persoonlijk heb ik niet méér/minder dan 4 kontakten, die moeten blijven maar dat is ook voldoende. Ik heb zelfs een bijna zga leeg f/b blad dus daarop niks geen historie-heb me daar gewoon opgezet omdat ik via die weg ook kontakt heb met mijn zoon maar van mijzelf staat er nauwelijks iets ingevult.
MaLoReg

20 sep 2015, 08:49

..........en na enkele dagen is de naam (zijn de namen) die ik verwijderde
maar die toch bleven staan, 'vanzelf' van 't schermke verdwenen.