Samsung tablet : Nick en paswoord verschijnen automatisch.
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Bedankt Burton en hjb,maar het lukt van geen kanten. Ik heb alle combinatie toetsen uitgeprobeerd.Ik ga eens naar de helpdesk van Samsung.
ik heb dit toestel uitermate goedkoop kunnen kopen. Alles wat ik nodig had werkt. Naar alv de vraag Reini ben ik me wat gaan verdiepen en met screenshot krijg ik geen beweging.
maar ik geef niet op.
ik heb dit toestel uitermate goedkoop kunnen kopen. Alles wat ik nodig had werkt. Naar alv de vraag Reini ben ik me wat gaan verdiepen en met screenshot krijg ik geen beweging.
maar ik geef niet op.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Inderdaad heb ik geen screenschot gemaakt, maar ik ben ook geen HIJ maar een Zijpaullamb schreef:Bedankt Burton en hjb,maar het lukt van geen kanten. Ik heb alle combinatie toetsen uitgeprobeerd.Ik ga eens naar de helpdesk van Samsung.
maar ik geef niet op.
Nu het heeft ook geen belang. Als ik op internet wil, klik ik ook op dat wereldbolletje, en that 's it.
Daarom weet je nog niet welke browser het is.
Maar nu steeds op laptop bezig geweest; zal seffens eens kijken of ik te weten kom wie mij doet "browsen " op de tablet.
-
Eindelijk, eindelijk, Na een chatsessie met Samsung, die me aanbeveelde te oefenen en oefenen om de startknop en powerknop Gelijktijdig in te drukken. En het is gelijktijdig hoor.
Na een nachtje slapen is het gelukt.
EEN voordeel de Samsung heb ik nu ook onder de knie.
Na een nachtje slapen is het gelukt.
EEN voordeel de Samsung heb ik nu ook onder de knie.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Maar die browser moet toch ergens een "instellingen" rubriek hebben waar men kan aanduiden of hij al dan niet wachtwoorden moet onthouden. Mogelijk zit het hem ook wel in de google account van Reini, als zij een gmail gebruikt heeft ze wellicht ook zelfs ongewild, een google account, ook daarin kunnen instructies zitten omtrent privacy en veiligheid;hjb schreef:Reini: die browser van dat wereldbolletje heeft gewoon GEEN naam...
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ik weet het Paul, ga het straks zeker doen. Bedankt.paullamb schreef:www.whatbrowser.org/intl/nl/
-
Het klopt dus wat ik hierboven reeds suggereerde: waarom zou android 4 geen browser kunnen zijn van Android ?
Mijn browser is dus een android 4.
Maar nog steeds geen oplossing gevonden om de telkens terugkerende nick en paswoord te verwijderen.
Moet een groot geheim zijn peins ik.
Mijn browser is dus een android 4.
Maar nog steeds geen oplossing gevonden om de telkens terugkerende nick en paswoord te verwijderen.
Moet een groot geheim zijn peins ik.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
"Mijn browser is dus een android 4. "
als u daar zo van overtuigd bent, kan u me dan eens de homepagina daarvan doorgeven aub?
voor chrome moet ik bij google zijn, voor firefox bij mozilla, voor opera bij opera, enzoverder. bij wie moet ik zijn voor android 4?
als u daar zo van overtuigd bent, kan u me dan eens de homepagina daarvan doorgeven aub?
voor chrome moet ik bij google zijn, voor firefox bij mozilla, voor opera bij opera, enzoverder. bij wie moet ik zijn voor android 4?
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Ik heb gewoon gedaan wat men me voorstelde : tablet openen en op de link klikken van Paul lamb: what browser enz.
Dan kreeg ik dit als antwoord.
Ik ben akkoord dat het verwarrend is, want verder weinig info over te vinden.
Misschien zo op te vatten : Android heeft zijn eigen browser en die 4 duidt op een reeks waarvan de 4 toen de laatste verbeterde versie was.
Misschien is er nu al een 5.....
Maar nog steeds geen oplossing voor het probleem.
Dan kreeg ik dit als antwoord.
Ik ben akkoord dat het verwarrend is, want verder weinig info over te vinden.
Misschien zo op te vatten : Android heeft zijn eigen browser en die 4 duidt op een reeks waarvan de 4 toen de laatste verbeterde versie was.
Misschien is er nu al een 5.....
Maar nog steeds geen oplossing voor het probleem.
-
Hjb,
Ik spring Reini bij hoorTot en met het besturingssysteem Android4 is ook de benaming Android 4 van toepassing, met de vermelding dat die niet apart downloadbaar is.
Vanaf 4.2 is Chrome de standaard browser ( op Samsung he)
Nu , ik kan ook niet direct de vraag van Reini oplossen omdat ik de Samsung alleen gebruik voor Sennet en app van bank.
Voor Sennet heb ik de suggestie gegeven om uit te loggen, en dan moet men vlgde keer weer inloggen. Hopelijk mag de zomer nog even duren ( maar niet zo warm) maar in de winterperiode ga ik de Samsung nog eens uittesten.
Ik moet helaas toegeven dat een Ipad iets sneller en ook eenvoudiger werkt.maar ik denk ook wel dat dit veel te maken heeft met de kennis van het toestel.
Ik spring Reini bij hoorTot en met het besturingssysteem Android4 is ook de benaming Android 4 van toepassing, met de vermelding dat die niet apart downloadbaar is.
Vanaf 4.2 is Chrome de standaard browser ( op Samsung he)
Nu , ik kan ook niet direct de vraag van Reini oplossen omdat ik de Samsung alleen gebruik voor Sennet en app van bank.
Voor Sennet heb ik de suggestie gegeven om uit te loggen, en dan moet men vlgde keer weer inloggen. Hopelijk mag de zomer nog even duren ( maar niet zo warm) maar in de winterperiode ga ik de Samsung nog eens uittesten.
Ik moet helaas toegeven dat een Ipad iets sneller en ook eenvoudiger werkt.maar ik denk ook wel dat dit veel te maken heeft met de kennis van het toestel.
-
Men noemt het denk ik "Stock Android", die browsers.
Prestaties worden zeer goed genoemd in vergelijking met andere browsers; Chrome is ook goed, maar durft al eens vast te lopen...ook niet je dat.
Het probleem van het wachtwoord en nickname verwijderen, zodat het niet telkens ongevraagd opduikt, is daarmee niet opgelost.
Bij afsluiten van de tablet wordt er immers automatisch uitgelogd, ik deed het ook al manueel ; dus klikken op" uitloggen."
Maar zo gauw ik op sennet ga, verschijnt het weer.
Laptop is geregeld langs internet opties enz.
Maar synchroniseert niet met de tablet op dat gebied.
Prestaties worden zeer goed genoemd in vergelijking met andere browsers; Chrome is ook goed, maar durft al eens vast te lopen...ook niet je dat.
Het probleem van het wachtwoord en nickname verwijderen, zodat het niet telkens ongevraagd opduikt, is daarmee niet opgelost.
Bij afsluiten van de tablet wordt er immers automatisch uitgelogd, ik deed het ook al manueel ; dus klikken op" uitloggen."
Maar zo gauw ik op sennet ga, verschijnt het weer.
Laptop is geregeld langs internet opties enz.
Maar synchroniseert niet met de tablet op dat gebied.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
ik heb zelf geen samsung, maar kan u dit eens nader omschrijven:
" zodat het niet telkens ongevraagd opduikt"
wat is 'telkens' hier? als u bv gmail gebruikt?
het is wel zo, dat men zich bij google een account moet aanschaffen om met een android-tablet te kunnen werken, zeker voor updates en voor google-play. die nickname en dat paswoord zijn dus eigenlijk onherroepelijk verbonden aan uw tablet.
is er in die richting misschien iets wat u kan doen?
het is wel zo, dat men zich bij google een account moet aanschaffen om met een android-tablet te kunnen werken, zeker voor updates en voor google-play. die nickname en dat paswoord zijn dus eigenlijk onherroepelijk verbonden aan uw tablet.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Neen, het speelt hier op seniorennet : langs de laptop geef ik nu telkens zelf mijn paswoord en nick in, en hoopte dat de tablet ook zou volgen.hjb schreef:ik heb zelf geen samsung, maar kan u dit eens nader omschrijven:
Maar dat doet ie niet.
Als ik langs de tablet seniorennet open, verschijnt al na enkele seconden mijn nick en paswoord( = bolletjes. ) uitloggen en daarna terug inloggen helpen niets, en voor de goede orde , het vinkje is ook weg .
Ik heb uiteraard een google account .
Ik hoopte dat er een synchronisatie zou plaats vinden; voor de mails wel, maar niet voor een site als seniorennet en waarschijnlijk ook niet voor andere paswoorden.