Verwarrende reklame
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
We beschikken over een Whop abonnement bij Telenet, en betalen voor FreePhone Europe, waardoor wij ook in de daluren naar mobiele nummers in België aan de voorwaarden van de FreePhone kunnen bellen, daarbij is het eveneens mogelijk aan dezelfde voorwaarden naar bijna gans Europa, en ook naar de mobiele nummers te bellen, maar ...
Indien iemand met zijn GSM naar het buitenland gaat, en je zou hem opbellen, dan betaal jij de verbinding tot aan de grens, t.t.z. niets omdat je FreePhone hebt, en je correspondent betaald vanaf de grens ...
Informatie van Telenet bekomen
Een beetje verwarrend of niet?
Groetjes
Danny
Indien iemand met zijn GSM naar het buitenland gaat, en je zou hem opbellen, dan betaal jij de verbinding tot aan de grens, t.t.z. niets omdat je FreePhone hebt, en je correspondent betaald vanaf de grens ...
Informatie van Telenet bekomen
Een beetje verwarrend of niet?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Misschien was mijn uitleg ook een beetje verwarrend waarvoor mijn excuses, maar ik heb toch nergens geschreven dat dit vroeger niet zo was, maar vroeger was die FreePhone Europe enkel maar voor vaste nummers, nadien zijn die voorwaarden uitgebreid naar mobiele nummers en ook de mobieltjes in het buitenland, maar in dat buitenland zijn de Belgische mobieltjes niet inbegrepen, en dat is wat ik wou aanhalen als verwarrend, ja zelfs misleidend.paullamb schreef:Dat is altijd zo geweest ...
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Dat weet ik wel maar dat is niet wat ik hier bedoel, en trouwens, dienen Triiing gebruik ik reeds ...krentje schreef:... voor uw mobieltje kan u ook de apps van telenet triiing eropzetten ...
Maar lees eens wat ze op hun site vermelden

Ik lees daar toch dat je gratis naar een mobiel toestel in Europa kunt bellen, dus ook België.
Maar dat is niet geldig als je naar een Belgisch mobieltje belt dat in het buitenland verblijft.
Het is voor jezelf wel gratis, maar je gesprekspartner moet wel betalen, en dat is wat ik als verwarrend omschrijf
Groetjes
Danny
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Danny, ooit iets geweten dat "gratis" is/was ? behalve de zon dan.....
Als "iets" gratis is, dan zal de kostenmaker deze kosten wel verhalen via een omweg, want hoe je het draait of keert, als hij dat niet doet is 'em failliet.
Als "iets" gratis is, dan zal de kostenmaker deze kosten wel verhalen via een omweg, want hoe je het draait of keert, als hij dat niet doet is 'em failliet.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
versta 'gratis' maar als inbegrepen in het abonnement...
en nog iets: wie een windows-smartphone heeft, kan fluiten naar die Triiing-app Telenet leurt zelf met window-foons, maar die Triing-app zit nog altijd niet in de windows-winkel.
en nog iets: wie een windows-smartphone heeft, kan fluiten naar die Triiing-app Telenet leurt zelf met window-foons, maar die Triing-app zit nog altijd niet in de windows-winkel.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Dat weet ik wel, en dat beweer ik ook niet.Charlie Maru schreef:Danny, ooit iets geweten dat "gratis" is/was ? behalve de zon dan.....
Ik zal nogmaals proberen op een andere manier uit te leggen wat ik bedoel.
Ik heb een een abonnement FreePhone Europe, en daarvoor betaal ik (dus niet gratis
Volgens de voorwaarden van dat abonnement mag ik in de zogenoemde daluren "gratis" telefoneren
- naar het mobieltje van de Jef die in Dadizele woont
- naar de vaste telefoon van Monsieur Henri, die in Parijs woont
- naar het mobieltje van Herrn Siegfried die in Hamburg verblijft
en niemand van deze drie personen zal daarvoor iets aangerekend worden.
Nu gaat de Jef, met zijn mobieltje op bezoek bij Monsieur Henri in Parijs, en plots moet de Jef nu wel betalen als ik hem zou willen telefoneren.
En dat staat niet te lezen op wat ik daar in die voorwaarden, en dat vind ik verwarrend, nee beter, bedrog ...
-
En het mobieltje van Monsieur Henri ook niet, en toch moet diene meneer niet betalensacho schreef:Jef heeft geen freephone op zijn mobiel ...
Die roaming die Hjb hier aanhaalt ontbreekt op die aankondiging
-
Eli_ - Lid geworden op: 14 dec 2014, 00:38
Zo is dat sacho.
Freephone Europe:
Tijdens daluren bel je gratis tot 2000 min. naar 40 landen.
Vaste en mobiele nummers: Andorra, Bulgarije, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, de VS, Zweden en Zwitserland.
Vaste nummers: Turkije en Marokko (Maroc Telecom nummers met prefix 522, 523, 524, 528, 535, 536, 537, 539).
https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een ... stel-whop/
Freephone Europe:
Tijdens daluren bel je gratis tot 2000 min. naar 40 landen.
Vaste en mobiele nummers: Andorra, Bulgarije, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, de VS, Zweden en Zwitserland.
Vaste nummers: Turkije en Marokko (Maroc Telecom nummers met prefix 522, 523, 524, 528, 535, 536, 537, 539).
https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een ... stel-whop/
-
Voor mij mag hier een slot op, zie op volgende URL mijn laatste antwoord
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... ight=sacho
Een beetje beleefdheid is ook niet voor iedereen weg gelegd
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... ight=sacho
Een beetje beleefdheid is ook niet voor iedereen weg gelegd