Hangout berichten van Google op Android.
-
runner1 - Lid geworden op: 13 jun 2015, 11:23
hallo, dit is mijn eerste keer, dus vergeef mij als ik fout doe.. :oops:
Vroeger, met mijn oude gsm, kon ik, wanneer ik hem aanzette, zien op welke tijdstip iemand mij een sms-berichte had gezonden. (misschien één à twee dagen vroeger..)
Nu, met Hangout, : als ik mijn "smartphone aanzet, zie ik wanneer die sms'en binnenkomen op mijn toestel, maar dus feitelijk wanneer ik hem aanzet. Ik zie dus niet meer wanneer de afzender dit verstuurd heeft.. En weet ik niet hoe lang die sms al verzonden werd.... weet iemand hoe ik dat kan laten verschijnene, ofwel hoe ik Hangout van mijn smartphone verwijder, en een ander programma installeer?
met dank voor het geduld, en het eventueel antwoord.
Vroeger, met mijn oude gsm, kon ik, wanneer ik hem aanzette, zien op welke tijdstip iemand mij een sms-berichte had gezonden. (misschien één à twee dagen vroeger..)
Nu, met Hangout, : als ik mijn "smartphone aanzet, zie ik wanneer die sms'en binnenkomen op mijn toestel, maar dus feitelijk wanneer ik hem aanzet. Ik zie dus niet meer wanneer de afzender dit verstuurd heeft.. En weet ik niet hoe lang die sms al verzonden werd.... weet iemand hoe ik dat kan laten verschijnene, ofwel hoe ik Hangout van mijn smartphone verwijder, en een ander programma installeer?
met dank voor het geduld, en het eventueel antwoord.
-
Sita
Hallo runner,
Het is niet erg dat je jouw vraag stelt op het oefenforum.
Ik denk wel dat je sneller zal geholpen worden op het forum "multimedia".
Succes!
Het is niet erg dat je jouw vraag stelt op het oefenforum.
Ik denk wel dat je sneller zal geholpen worden op het forum "multimedia".
Succes!