IPad AIR en Skype

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

31 aug 2015, 08:42

Op mijn Skype page dienen zich soms voor mij totaal onbekenden aan die dan tussen mijn gewone contacten blijven staan en ik weet niet hoe ik die onbekenden kan verwijderen. (ik denk ooit deze vraag gesteld te hebben maar ben het vergeten)

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 aug 2015, 10:42

IK heb er gene en kan niet zomaar zeggen hoe het moet .
Het kan , maar als zo iets zich voordoet , ja dan probeer ik alles tot het lukt , dus ik kan je momenteel niet helpen .

Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

31 aug 2015, 10:43

MaLoReg schreef:Op mijn Skype page dienen zich soms voor mij totaal onbekenden aan die dan tussen mijn gewone contacten blijven staan en ik weet niet hoe ik die onbekenden kan verwijderen. (ik denk ooit deze vraag gesteld te hebben maar ben het vergeten)
maloreg ,sta op een van die onbekende contacten ,met rechter muisknop;en kies voor verwijderen of deze persoon blokkeren.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
MaLoReg

31 aug 2015, 10:47

hoshin..... IPad heeft toch geen muisknop.

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

31 aug 2015, 10:58

Sluit uw iPad af en doe die handeling op uw laptop zoals hosh zegt.
MaLoReg

31 aug 2015, 11:06

Sorry dat ik niet kan volgen maar die lijst staat enkel op IPad en niet
op laptop (toch niet zichtbaar want als ik daar naar Skype ga staan er enkel de kontacten die ik wens te behouden.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 aug 2015, 11:13

Op android weet ik dat je er eerst ook moet op staan en dan , kan eerst blokkeren en dan pas verwijderen . ( heb ik laatst nog gedaan voor een vriendin )

Want anders staat hij niet meer in jou lijst maar kan hij nog altijd bij jou binnen .
Maar inderdaad het kan natuurlijk via de laptop . Het heeft niks met toestel te maken want het is in the air .

De gouden raad van tante Kaat : eerst blokkeren en dan pas verwijderen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

31 aug 2015, 11:21

Ik heb die namen aangeklikt (één voor één) en dan was er de mogelijkheid om te groen vinken of het x te gebruiken, ik deed het laatste en dat zal wel werken vermoed ik maar de namen blijven staan onder mijn (klein) lijstje van kontakten.
Krijg ik die namen nog weg?

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

31 aug 2015, 11:22

klik gewoon op die persoon,en dan kun je die blokkeren en verwijderen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
MaLoReg

31 aug 2015, 11:33

Hosinkido (moeilijke nick) lees even wat ik net boven jouw bericht schreef.
Als ik nu op die naam ga staan en klik gebeurt er helemaal niets meer, het énige is nog da ik die namen weg zou willen (ook al werkt het kontakt niet meer) maar daar zie ik geen mogelijkheid toe.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

31 aug 2015, 11:49

als je nu Skype opent..zie je al uw contaktpersonen hé,wel bovenaan is er toch een balkje ,Skype, contactpersonen,gesprek ,bellen,beeld,extra,en help. klik op contactpersonen ,daar vind je hoe contactpersonen verwijderen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

31 aug 2015, 12:29

https://support.skype.com/nl/faq/FA1223 ... -voor-ipad.

Kan deze tekst u helpen?
En remember, iPad en ipadair is hetzelfde, de air is alleen dunner.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 aug 2015, 12:40

Paul het enige wat ik vervelend vind zo is dat je de keuze niet krijgt om te blokkeren . Bij de samsung ging dat wel .
Het gaat dus over een persoon die zomaar in de lijst gekomen is en toestemming vraagt .
Nu herinner ik het mij terug . Je staat met je vinger op de persoon en dan vraagt hij wat je wil doen , aanvaarden , blokkeren en verwijderen , of gewoon verwijderen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

31 aug 2015, 13:00

Paul zoals ik het beschreef: tik op x. Maar dan zijn er (volgens dat ik kan zien) geen andere mogelijkheden meer. Denkelijk zijn die namen nu wel verwijderd maar gek genoeg blijft de naam staan op de lijst.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 aug 2015, 14:05

Maloreg , doe het anders via je laptop daar kan je zeker blokkeren en verwijderen . Dan kan je ook je lijst geblokkeerde raadplegen en ze ten allertijde terug deblokkeren .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?