Dringend aub  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

18 okt 2015, 06:13

Gesprek op skype. Mijn zoon zit in Turkije en ik in Dubai wij willen dagelijks communiceren maar hij kan via skype mij wel horen maar ik hem niet.
Vermits ik van al die moderne technologie niet veel begrijp weet ik niet wat ik aan mijn ipad moet doen om zijn stem te laten doorkomen.
Aan bovenkant ipad is er 1 schuivertje met daarnaast 2 langwerpige drukknopjes. Moet ik daar soms iets indrukken( nooit problemen gehad maar plots komt zijn stem niet meer door en ikzelf heb niets aangeraakt maar ipad zat wel in valies.

Iemand mss een eenvoudige oplossing?

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

18 okt 2015, 06:47

Hier reeds naar gekeken?

https://support.skype.com/en/faq/FA265/ ... g-properly

Test door beide partijen uit te voeren, het is niet omdat jij hem niet kan horen dat het probleem ook bij jou ligt.

Eventueel met iemand anders een Skype verbinding leggen (maar met die test doe je dit met Skype zelf :wink: )

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
MaLoReg

18 okt 2015, 07:04

Heb die link aangeklikt. 3)Call and click en dan staat er Skype test call maar daarop klikken geeft geen effect.
Mijn zoon gaf me gisteren een link door waar ik op klikte en dan kwam er het volgende: " Dit microsoft account bestaat niet. Voer een ander in of maak een nieuw.
Dat heb ik niet gedaan want het werkte altijd prima en ik kan ook gewoon chatten of ttz schrijven op skype naar hem en hij naar mij.
De fout ligt niet bij hem want met iemand anders kan hij wel bellen.
Hij hoort mij héél duidelijk- ik hem helemaal niet.

Kan het probleem liggen bij het feit dat ik hier in The UAE mijn pandora. be account gebruik? Dat zou toch niks met het geluid mogen te maken hebben ?

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

18 okt 2015, 10:22

MaLoReg schreef:... het werkte altijd prima en ik kan ook gewoon chatten of ttz schrijven op skype naar hem en hij naar mij.
Schrijven is niet spreken, dat zijn wel verschillende ingangen op de PC of wat dan ook
De fout ligt niet bij hem want met iemand anders kan hij wel bellen.
Hij hoort mij héél duidelijk- ik hem helemaal niet.
Dus de fout ligt bij jou ...
Test uw toestel op de volgende manier
(Met geopende Skype 7.12.0.101 :wink: )
Klik daar op Bellen, en er komt volgend venster te voorschijn, klik daar op Geluidinstellingen
Afbeelding
In het nieuwe venster op Een gratis testgesprek voeren klikken, en doe daar wat je voorgesteld zal worden
Afbeelding
Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 okt 2015, 10:38

heb je Skype al eens ge-update ,om de zoveel tijd krijg je een waarschuwing.ik heb die gisteren gekregen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
MaLoReg

18 okt 2015, 10:39

Als mijn skypeblad openstaat om te sms en ( berichten schrijven) en ik wil hem bvb bellen ( wat ik nu niet kan oefenen want hij is offline) dan klik ikop dat telefoon icoontje en komt er zijn skypeadres. Maar het voorbeeld dat jij hier toont krijg ik helemaal niet, ik hen dan hier in de linker onderhoek iets met 3 streepjes en beneden staat er video ( was niet gelukt) en nog 3 andere icoontjes plus een rood telefoontje.
Jouw voorbeeldblad nog nooit gezien.
Gisteren hebben we zo' tiental dingen geprobeert, er zelfs een ersterker bijgehaalt die in dan in de ipad moest inpluggen maar alles zonder fesultaat.
Ik weet het ook ni meer en durf niet experimenteren anders zit ik mss helemaal zonder skype sms ( of hoe het ook noemt)
Kan het mss zijn dat pandora.be hier niet werkt en ik moet omschakelen naar het account dat ik op mijn laptop in België heb- daar heb ik behalve die pandora ook een hotmail met uiteraard een ander wachtwoord?
MaLoReg

18 okt 2015, 10:54

hoshinkido schreef:heb je Skype al eens ge-update ,om de zoveel tijd krijg je een waarschuwing.ik heb die gisteren gekregen.
Neen en ook nog geen melding gekregen.
Denk ni dat dit er iets mee te maken heeft.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

18 okt 2015, 11:40

Hij kan jou horen , maar jij kan hem niet horen .....
Het belangrijkste .
Hoor je je gebruikelijke geluiden op je Ipad ?
Kan je muziek horen ?

daaruit kunnen we al iets uitmaken .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

18 okt 2015, 11:48

Datgaat efkes duren want heb muziek geprobeert en wachtwoord werdt niet aanvaart nu moeten ze dat per e mail terug instellen

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

18 okt 2015, 12:19

Misschien dat iemand van jullie hier eens kan naar kijken ?

Afbeelding

Lopen ze daar nog een beetje achter in Dubai ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

speels
Lid geworden op: 24 sep 2006, 14:40
Locatie: Schoten

18 okt 2015, 12:22

Maloreg

( 2 langwerpige drukknopjes )is uw geluid, druk maar even op links en rechts

zal er een blokje verschijnen en afhankelijk komen er meer of minder blokjes.


speels :D :D
Win7 SP1/64bit/RAM 4 GB/IE11//MBAM/Ccleaner/Firewal ingesch.
Norton internet security...HP Pavilion.WLM
--------------------------------------------------------
Asus-X54C-Win7-64bit-4GB-MSE-Ccleaner-IE11-g
MBAM.WLM
MaLoReg

18 okt 2015, 12:23

Rebelle ik moet het zo laten want ben al bijna een uur bezig met dat apple id en alles i gevult etc etc en ik ben nu op vd zenuwen en ik stop ermee maar niet zonder je te bedanken.
MaLoReg

19 okt 2015, 06:22

Rebelle goeie morgen. Gisterenavond nadat ik tijdens de dag een nieuw Apple I.D. Had aangemaakt kon ik wél een van de radio's op ipadlaten spelen en met duidelijkveel volume. Dus dat werkt wel.

Als ik naar instellingen ga: skype staat alles groen maar ook--
Geef skype toegang tot locatie daar staat er Nooit.

Onder wi- fi staat er mijn zoon's voornaam terwijl dat in België die van mij zal zijn.

Nota: vanmorgend geen muziek meer dus ik denk dat je me niet zult knn helpen. Ikwil niet experimenteren.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

19 okt 2015, 17:26

als je deze morgen geen muziek hebt ligt het aan de instellingen van het geluid van de ipad denk ik .

schuif onderaan op het beginscherm even naar boven schuiven en kijken of je volume aanstaat , maar ook als hij niet op nacht staat .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
MaLoReg

08 nov 2015, 08:48

Mag ik nu eens een vraag stellen aub? Ben net terug van UAE en wil op mijn laptop de kranten lezen maar ik geraak er niet door zonder mij in te schrijven voor sennet nieuwsbrief die ik helemaal niet wil hebben. Is dat ij jullie ook zo? Ik geraak alleen maar in deze topic, daarom hier mijn vraag want ik wou de kranten en ook de andere topics doornemen maar krijg daar geen toegang zonder inschrijving nieuwsbrief sennet.
Hartelijk dank.