Wat is en hoe werkt Tablet ?
-
Janna - Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19
Enkele vraagjes hier omtrent :
1) Aanbieding voor aankoop Tablet vermeldt om te kunnen surfen : te verbinden met Wi-Fi thuis . Wat als men geen Wi-Fi heeft maar enkel telenet, kan men dan niet surfen ?
2) Gratis bellen met skype : moet men daarvoor een abonnement hebben ?
Mijn PC,overgekocht van andere persoon, vermeldt Skype maar vraagt nummer en vorige eigenaar weet dat niet meer.
Sorry voor de misschien simpele vragen maar ben niet zo jong meer en ken deze apparatuur niet.
(Tablet9 Denver Android4.4)
1) Aanbieding voor aankoop Tablet vermeldt om te kunnen surfen : te verbinden met Wi-Fi thuis . Wat als men geen Wi-Fi heeft maar enkel telenet, kan men dan niet surfen ?
Mijn PC,overgekocht van andere persoon, vermeldt Skype maar vraagt nummer en vorige eigenaar weet dat niet meer.
Sorry voor de misschien simpele vragen maar ben niet zo jong meer en ken deze apparatuur niet.
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Als u Telenet heeft, dan heeft u automatisch WiFi.
Als u de tablet heeft en u gaat naar instellingen, dan zult u daar wel WiFi knop vinden.
Klik en hij begint naar een signaal te zoeken. De gevonden signalen komen dan op een lijst. Kijk of uw Telenet verbinding er staat. Klik en klik verbind.
Dan zal er een gebruikersnaam en paswoord gevraagd worden
Normaal is dat hetzelfde als dat u gebruikt voor uw mail adres,
Met Skype kan ik u niet helpen.
Als u de tablet heeft en u gaat naar instellingen, dan zult u daar wel WiFi knop vinden.
Klik en hij begint naar een signaal te zoeken. De gevonden signalen komen dan op een lijst. Kijk of uw Telenet verbinding er staat. Klik en klik verbind.
Dan zal er een gebruikersnaam en paswoord gevraagd worden
Normaal is dat hetzelfde als dat u gebruikt voor uw mail adres,
Met Skype kan ik u niet helpen.
-
Shewa - Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Om met skype gratis te bellen heb je geen abonnement nodig , wel moet degene die je opbelt ook skype geïnstalleerd hebben en online zijn .Wil je naar een vast nummer bellen moet je betalen .
Met nummer bedoel je het wachtwoord veronderstel ik .
Je kan een nieuwe account aanmaken ,

ofwel met een skypenaam of indien je Hotmail gebruikt kan je ook inloggen met je Hotmail gegevens .
@ Paullamb ,
Ik heb een kennis die bij Telenet is , een tablet heeft , maar haar modem heeft geen wifi .
Weet jij of Telenet de bestaande modem gratis zou vervangen , of hangt daar een ander abonnement aan . Momenteel heeft ze Basicnet XL .
Met nummer bedoel je het wachtwoord veronderstel ik .
Je kan een nieuwe account aanmaken ,

ofwel met een skypenaam of indien je Hotmail gebruikt kan je ook inloggen met je Hotmail gegevens .
@ Paullamb ,
Ik heb een kennis die bij Telenet is , een tablet heeft , maar haar modem heeft geen wifi .
Weet jij of Telenet de bestaande modem gratis zou vervangen , of hangt daar een ander abonnement aan . Momenteel heeft ze Basicnet XL .
weer een stap vooruit
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Oeps, Shewa, dan is dat inderdaad een verouderde modem.
Ik dacht dat Telenet al haar oude modems vervangen had.
Ik durf niet positief antwoorden of zij die gratis vervangen.
Een telefoontje naar de klantendienst zal wel opheldering brengen.
Ik dacht dat Telenet al haar oude modems vervangen had.
Ik durf niet positief antwoorden of zij die gratis vervangen.
Een telefoontje naar de klantendienst zal wel opheldering brengen.
-
hdr - Lid geworden op: 13 mei 2005, 17:04
Voor wat Skype betreft zou ik je aanraden om het huidige Skypeprogramma eerst te wissen. Dan blijft niets meer over van de vorige eigenaar en kan je vanop 0 beginnen. Dan opnieuw Skype downloaden en installeren. Is niet moeilijk: klik Play Store op je tablet en zoek Skype. Eens gevonden: klik op Installeren. Downloaden start. Dan Openen. Volg daarna instructies: Aanmeldingsnaam, wachtwoord,... . Misschien laat je dat best doen door iemand die wat thuis is op tablets.
Heb je niemand in je omgeving. Probeer dan met "Ander Account".
Je hebt natuurlijk wel een Telenet "internet" abonnement nodig om te kunnen mailen, websites raadplegen, skypen. Mocht je al een TV abonnement en/of Telefoon/GSM abonnement hebben, dan is dat al iets gemakkelijker. Maar kijk dan toch uit naar het soort internet abonnement je neemt want er zijn brote prijsverschillen.
Als je modem nog geen wireless (draadloze) verbinding heeft, neem dan contact met Telenet. In mijn ervaring wordt de modem dan gratis vervangen.
Heb je niemand in je omgeving. Probeer dan met "Ander Account".
Je hebt natuurlijk wel een Telenet "internet" abonnement nodig om te kunnen mailen, websites raadplegen, skypen. Mocht je al een TV abonnement en/of Telefoon/GSM abonnement hebben, dan is dat al iets gemakkelijker. Maar kijk dan toch uit naar het soort internet abonnement je neemt want er zijn brote prijsverschillen.
Als je modem nog geen wireless (draadloze) verbinding heeft, neem dan contact met Telenet. In mijn ervaring wordt de modem dan gratis vervangen.
Woonplaats: Merchtem; provider: telenet, pc1: medion desktop met w10, ipad 2 iOS; ipad 8 iOS; iphone 8 en iphone11 met iOS.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
@Janna,Janna schreef:Enkele vraagjes hier omtrent :
Heb je uw antwoord nu?
-
Janna - Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19
Ja, dank u wel allemaal voor de uitleg, zal proberen van het toe te passen zodra ik het bestelde tablet ontvang.benq schreef:@Janna,Janna schreef:Enkele vraagjes hier omtrent :
Heb je uw antwoord nu?