Smartphone van Test Aankoop

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

rogerdetweede

02 apr 2016, 10:05

Hallo beste mensen,
Gisteren, 1 april, heb ik de melding ontvangen dat er een (welkomstgeschenk) Smartphone voor mij zou klaarliggen als ik Test-Aankoop 2 maanden lang wil testen voor € 2.
Moet ik dat voor waar aannemen ? Heeft er nog iemand zulk voorstel gehad en is het een volwaardig toestel?
Vriendelijk bedankt voor wie wil/kan helpen
Ieder doet een deeltje - Samen staan we sterk

Danny.

02 apr 2016, 10:28

rogerdetweede schreef:...
Gisteren, 1 april, ...
Mijne Eurocent zou hierbij toch gevallen zijn zeker :wink:
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

rogerdetweede

02 apr 2016, 10:36

De mijne ook, Danny ! Maar er is ook zo al eens iets geweest met een tablet, daarmee dat ik het hier eens vroeg ...... :wink:

joke42

03 apr 2016, 06:57

:D Heb die tablet toen aangeschaft voor €2 en abonement gestopt na proefperiode het is geen sneltrein moor voldoet voor wat we er mee doen (Facebook en internet bellen) en heb geen enkel proleem gehad met opzeg of domicilering, het is in die tijd hier op het forum behandeld.
PLUK DE DAG

Laptop HP 250 15.6" N 2840 4GB ram. HD 500 GB .
Windows 10

rogerdetweede

03 apr 2016, 09:45

OK Joke42 ! Bedankt voor je antwoordje !
Ik wist dat het hier ergens ter sprake gekomen was, maar wist niet of de tablet werkte of niet. Dit in de veronderstelling dat, als zo'n gelegenheid zich nog eens zou voordoen, ik er dan zou op ingaan voor de kl kinders .
En ja, de tijdspanne waarop ik die vraag hier stelde, he ! Het was wel 2 april :wink: en ontvangen op 1 april
:wink: :wink:
Kan me ook niet voorstellen dat ik alleen hier op dit Forum, deze aanbieding van Test Aankoop zou ontvangen hebben ! :wink:
Zonnige Zondagse Groetjes :wink:

annamarie

05 apr 2016, 21:27

Wat joke zegt is juist .
De tablet heeft echter maar 4 GB intern geheugen waarvan de helft nodig is voor de ingebouwde software.
Voor eenvoudig gebruik werkt ie goed .

rogerdetweede

05 apr 2016, 21:40

Bedankt, Annamarie, voor je antwoordje.
Ben jij er ook tevreden mee of zou je het de moeite niet meer vinden en naar een erkende winkel gaan?
Vriendelijke groetjes

annamarie

12 apr 2016, 22:13

Gezien zijn beperkte opslagruimte voldoet hij voor mij om te e mailen, om te surfen en vr de kleinzoon , bepaalde spelletjes te spelen . Zo is er bij mij ook scrabble geinstalleerd. Ik kan foto's maken , bewerken en ordenen . Maar voor muziekprogramma's te downloaden of meerdere spelletjes is ie wat beperkt .
't is allemaal te zien wat je er wil mee doen . Hij kan genoeg maar niet alles .
Als reserve , naast smartphone en pc is ie een prima middel om iedereen het naar de zin te maken .