System Update Available-opgelost
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Op een smartphone Wiko Harry 2 met OS Android, verschijnt al enkele weken de melding "System Update Available". Op zich niet zo abnormaal, maar telkens die update succesvol uitgevoerd is, verschijnt prompt diezelfde melding alweer dat er een update beschikbaar is.
Is dit normaal ? Ik zocht reeds op Google naar gelijkaardige fenomenen, maar vond geen antwoord.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Is dit normaal ? Ik zocht reeds op Google naar gelijkaardige fenomenen, maar vond geen antwoord.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Als die update uitgevoerd is, krijg je normaal een melding om de smartphone terug op te starten, heb je dit gedaan?Toby schreef: ↑28 mar 2020, 07:35Op een smartphone Wiko Harry 2 met OS Android, verschijnt al enkele weken de melding "System Update Available". Op zich niet zo abnormaal, maar telkens die update succesvol uitgevoerd is, verschijnt prompt diezelfde melding alweer dat er een update beschikbaar is.
Zo niet krijg je telkens de melding.
Indien wel dan weet ik het ook niet.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Klopt helemaal hoor, ik moest tot een keer of drie heropstarten. Intussen is in het in orde. Dank je wel. 
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !