Bluetooth-opgelost

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

scorpio

08 mei 2020, 16:54

Beste helpers,

Kan je met één GSM twee verschillende bluetooth audio apparaten (verschillend merk) aansturen.
Ik dacht dat dit moest kunnen, heb het geprobeerd maar niet gelukt.

Mvg
Scorpio
Windows 10 Home -Intel Core i7-2.4 GHz- 8Gb RAM - 750 Gb HD- Windows Defender - AMD Radeon 6700M-Chrome- Gmail-Ccleaner.

hdr

11 mei 2020, 14:57

Heb een Iphone en een Ipad en daarmee kan je met meerdere bluetooth apparaten verbinding maken, maar niet met meer dan 1 tegelijkertijd ! Je mag dus niet verbonden zijn met apparaat 1 als je apparaat,2 wil verbinden. Dus eerst verbinding verbreken met apparaat 1.
Zo kan ik mijn iphone in de auto verbinden met de bluetooth van de auto en in huis met mijn Samsung soundbar en met mijn JBL koptelefoon.
Soms duurt het wel een tijdje vooraleer dat eerste of tweede apparaat wordt herkend. Dan moet je al eens het eerste verbonden apparaat afzetten en terug inschakelen zodat het zoeken degelijk gebeurt.
Woonplaats: Merchtem; provider: telenet, pc1: medion desktop met w10, ipad 2 iOS; ipad 8 iOS; iphone 8 en iphone11 met iOS.

verhaegen
Support SeniorenNet

11 mei 2020, 18:09

je kan der inderdaad meerdere met aansturen
maar telkens maar één toestel of item tegelijk
als vb.
mijn batterijen kontroleer ik via de smartphone met bluetooht als die verbind dan zie ik hoeveel der nog inzit
dan moet ik eerst die verbinding sluiten , zelfs als het 2 dezelfde zijn , bv. ik heb 2 batterijen van dezelfde soort en volledig gelijk , toch kan ik telkens maar een kontakt maken en dan zie ik der één , sluit ik die dan kan ik de andere contact maken en zien
als ik die dan sluit
dan pas kan ik mijn mppt (zonnepaneel regelaar) verbinden met bluethoot om te zien hoeveel der geladen wordt

scorpio

12 mei 2020, 11:41

Ok mensen das duidelijk.
Meerdere kan maar enkel met één tegelijk.

Dankuwel,

vriendelijke groet

scorpio
Windows 10 Home -Intel Core i7-2.4 GHz- 8Gb RAM - 750 Gb HD- Windows Defender - AMD Radeon 6700M-Chrome- Gmail-Ccleaner.