I-tunes op Huawei smartphone ?
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
Ik gebruikte tot voor kort een (oude) ipod (waarop mijn itunes muziek staat) in mijn auto via usb. Ik deed nu een update van mijn touchscreen in de auto en ... mijn ipod wordt niet meer herkend, gedaan mooie muziek ?
Ik heb wel een bluetooth verbinding in mijn auto voor mijn huawei smartphone welke goed werkt.
Mijn vraag... kan ik i-tunes op mijn smartphone (android) installeren en dan mijn muziek erop krijgen ??
in de android play store vind ik wel app rond sync itunes-android maar ik vermoed dat dit iets anders is ??
Graag uw raad aub
Ik heb wel een bluetooth verbinding in mijn auto voor mijn huawei smartphone welke goed werkt.
Mijn vraag... kan ik i-tunes op mijn smartphone (android) installeren en dan mijn muziek erop krijgen ??
in de android play store vind ik wel app rond sync itunes-android maar ik vermoed dat dit iets anders is ??
Graag uw raad aub
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
*Joy*
king
Werk ook met Huawei.
Maar in mijn wagen werk ik met een stick waar meer dan 1000 liedjes op staan .
Nu heb ik ( wat ik nog nooit gedaan heb) mijn smartphone gekoppeld aan mijne laptop.
Een nieuwe map aangemaakt met ( Muziek) op mijne smartphone.
Heb er zo'n 539 tal gekopieerd van mijne pc, en in mijn map muziek geplakt ( Huawei.)
En het is mij gelukt .
Klik op muziek en daar staan ze de 539 liedjes ...in mijn bibliotheek.

Indien dit niet het juiste antwoord is dat je in gedachte had ...dan hoop ik dat er iemand anders bijspringt.
Joy,
Werk ook met Huawei.
Maar in mijn wagen werk ik met een stick waar meer dan 1000 liedjes op staan .
Nu heb ik ( wat ik nog nooit gedaan heb) mijn smartphone gekoppeld aan mijne laptop.
Een nieuwe map aangemaakt met ( Muziek) op mijne smartphone.
Heb er zo'n 539 tal gekopieerd van mijne pc, en in mijn map muziek geplakt ( Huawei.)
En het is mij gelukt .
Klik op muziek en daar staan ze de 539 liedjes ...in mijn bibliotheek.

Indien dit niet het juiste antwoord is dat je in gedachte had ...dan hoop ik dat er iemand anders bijspringt.
Joy,
-
Dank Joy voor je hulp !
Ik ga dit tijdens het W.E. zeker eens proberen.
Had ook reeds iets gelezen van "wondershare" (gratis te downloaden) waarmee dit "zou" mogelijk zijn.
Ik probeer uw advies uit !
Ondanks de coronabeperkingen wens ik je toch fijne eindejaarsfeesten toe.
Ik ga dit tijdens het W.E. zeker eens proberen.
Had ook reeds iets gelezen van "wondershare" (gratis te downloaden) waarmee dit "zou" mogelijk zijn.
Ik probeer uw advies uit !
Ondanks de coronabeperkingen wens ik je toch fijne eindejaarsfeesten toe.
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
-
Hallo Joy,
Wat ik nog wou vragen.... moet je liedje per liedje aanklikken als je het wil afspelen ?
Ik heb in mijn I-tunes diverse afspeellijsten en wou graag weten of men afspeellijsten kan overzetten en afspelen ?
Dank alvast voor een reply !
Wat ik nog wou vragen.... moet je liedje per liedje aanklikken als je het wil afspelen ?
Ik heb in mijn I-tunes diverse afspeellijsten en wou graag weten of men afspeellijsten kan overzetten en afspelen ?
Dank alvast voor een reply !
-
*Joy*
Probeer eens alle liedjes op je smart te zetten ...
Neen niet liedje per liedje ..
Alles kopiëren én plakken in je mapje muziek van je smart.
En daar vindt je alles terug ...
Nummer, artiesten albums én mappen

Joy,
Neen niet liedje per liedje ..
Alles kopiëren én plakken in je mapje muziek van je smart.
En daar vindt je alles terug ...
Nummer, artiesten albums én mappen

Joy,
-
Hey Joy, sorry voor mijn late reactie maar er kwamen nogal veel onverwachte dingen tussen....
Ik heb geprobeerd maar 'durfde' niet echt verder doen.....
i-tunes is niet zo evident om daar mappen van te copiëren omdat mijn afspeellijsten niet in de benaming van de itunes-mappen terug te vinden zijn.
Ik heb hoe dan ook navraag gedaan bij mijn garagehouder om mijn ipod terug te kunnen activeren, immers, op mijn touchscreen van mijn auto onder "bronnen" zie ik naast radio, usb ook ipod vermeld staan MAAR weliswaar staat ipod niet opgelicht en is dus niet selecteerbaar. Ik vermoed dat er na de update van mijn touchscreen van mijn auto "iets" moet mislopen zijn.....
Na nieuwjaar is mijn garage terug open en hoor ik wat ze ervan denken....
Hoe dan ook, hartelijke dank voor je bereidwillige hulp.
Geniet van de laatste dag van dit 'slechte' jaar en zie hoopvol naar 2021 zoals de meesten onder ons !
Ik heb geprobeerd maar 'durfde' niet echt verder doen.....
i-tunes is niet zo evident om daar mappen van te copiëren omdat mijn afspeellijsten niet in de benaming van de itunes-mappen terug te vinden zijn.
Ik heb hoe dan ook navraag gedaan bij mijn garagehouder om mijn ipod terug te kunnen activeren, immers, op mijn touchscreen van mijn auto onder "bronnen" zie ik naast radio, usb ook ipod vermeld staan MAAR weliswaar staat ipod niet opgelicht en is dus niet selecteerbaar. Ik vermoed dat er na de update van mijn touchscreen van mijn auto "iets" moet mislopen zijn.....
Na nieuwjaar is mijn garage terug open en hoor ik wat ze ervan denken....
Hoe dan ook, hartelijke dank voor je bereidwillige hulp.
Geniet van de laatste dag van dit 'slechte' jaar en zie hoopvol naar 2021 zoals de meesten onder ons !
-
*Joy*
Heel fijn jouw reactie te lezen.
Ook voor jou het beste voor 2021 !!
Alles komt goed ...
Joy,
Ook voor jou het beste voor 2021 !!
Alles komt goed ...
Joy,