Vragen over WIGO S6 GB en Wi-Free
-
Taurusago - Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:40
Goede morgen!
ben sinds gisteren overgestapt naar Wigo S6 abonnement, maar heb nu nog enkel vraagjes hierover die mij door de telenet klantendienst niet duidelijk zijn gecommuniceerd (= lees tegenstrijdige info ).
1) bel je met uw vaste telefoon ook dag en nacht gratis in Belgie of enkel daluren?
2) Hoe meld je u aan op Wi-Free, of gebeurd dat volledig automatisch als je in de buurt van zo'n locatie bent?
( heb ergens gelezen dat je u 1x dient aan te melden/inloggen en daarna automatisch verbind).
3) Moet je Mobiele gegevens / 4G op op je gsm AAN staan voor gebruikt te kunnen maken van Wi-Free?
graag een antwoord op deze vragen aub, heb gebeld naar telenet maar de dienst is vandaag gesloten hoor ik!
ben sinds gisteren overgestapt naar Wigo S6 abonnement, maar heb nu nog enkel vraagjes hierover die mij door de telenet klantendienst niet duidelijk zijn gecommuniceerd (= lees tegenstrijdige info ).
1) bel je met uw vaste telefoon ook dag en nacht gratis in Belgie of enkel daluren?
2) Hoe meld je u aan op Wi-Free, of gebeurd dat volledig automatisch als je in de buurt van zo'n locatie bent?
( heb ergens gelezen dat je u 1x dient aan te melden/inloggen en daarna automatisch verbind).
3) Moet je Mobiele gegevens / 4G op op je gsm AAN staan voor gebruikt te kunnen maken van Wi-Free?
graag een antwoord op deze vragen aub, heb gebeld naar telenet maar de dienst is vandaag gesloten hoor ik!
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Maak een account aan bij telenet , normaal heb je die want je bent klant daar staat alle uitleg .
https://www2.telenet.be/nl/producten/wi ... igo-s-6gb/
https://www2.telenet.be/nl/producten/wi ... igo-s-6gb/
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
inderdaad daar staat de uitleg van je abonnement, dat wist ik al maar als je 2 keer om uitleg /vragen stelt aan telenet medewerken en je krijgt 2 keer een andere uitleg, dan weet ik ook niet meer WAT de juiste uitleg is!
Volgens de éne is vaste telefoon ALTIJD 24u/24 gratis, volgens de andere is het enkel in de daluren gratis!
Er is ook gezegd dat je een mailtje zou krijgen met alle uitleg stap voor stap uitgelegd volgens mijn éérste contact , ook dat wordt tegen gesproken door de andere medewerker, en inderdaad nog niets ontvangen !
4G is normaal om die 6GB data die is inbegrepen op te gebruiken!
Maar hoe kan je gebruik maken van Telenet Wi-Free, en hoe verbind je daarmee?
Bij inloggen op telenet WiFree draadloos verbinding kan ik niet op de knop verbinden klikken ( staat grijs) na het invullen van mijn login gegevens ( a060......) en bijhorend paswoord. Waarom gaat dat dan niet is de vraag?
Als ik hier geen oplossende uitleg krijg, bel ik morgen wel eens terug naar telenet ( is nu onbereikbaar en hopelijk weer geen andere uitleg ).
Volgens de éne is vaste telefoon ALTIJD 24u/24 gratis, volgens de andere is het enkel in de daluren gratis!
Er is ook gezegd dat je een mailtje zou krijgen met alle uitleg stap voor stap uitgelegd volgens mijn éérste contact , ook dat wordt tegen gesproken door de andere medewerker, en inderdaad nog niets ontvangen !
Bij inloggen op telenet WiFree draadloos verbinding kan ik niet op de knop verbinden klikken ( staat grijs) na het invullen van mijn login gegevens ( a060......) en bijhorend paswoord. Waarom gaat dat dan niet is de vraag?
Als ik hier geen oplossende uitleg krijg, bel ik morgen wel eens terug naar telenet ( is nu onbereikbaar en hopelijk weer geen andere uitleg ).
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Wigo s 6gb
Bellen met vast en mobiel ALTIJD gratis in België
Naar buitenland , betalend of gratis in daluren.
De WiFi free is als u plaatsen bent die ook Telenet hebben
Anders moet u gebruik maken van uw mobiele data op uw phone
Als u op uw tv naar streamz of Netflix ( deze is extra betalend via deze firma) moet u af en toe uw internet data raadplegen ( via mijn Telenet) u heeft 200 gb.
Bellen met vast en mobiel ALTIJD gratis in België
Naar buitenland , betalend of gratis in daluren.
De WiFi free is als u plaatsen bent die ook Telenet hebben
Anders moet u gebruik maken van uw mobiele data op uw phone
Als u op uw tv naar streamz of Netflix ( deze is extra betalend via deze firma) moet u af en toe uw internet data raadplegen ( via mijn Telenet) u heeft 200 gb.
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Telenet wifree is alleen als je ergens anders bent dan thuis waar telenet verbinding is dat gaat automatisch , bij u thuis is het u eigen verbinding bijvoorbeeld Du 25 A .Ook in wallonie waar er Voo is kunt ge gratis inloggen op wifree .Taurusago schreef: ↑14 feb 2021, 12:44inderdaad daar staat de uitleg van je abonnement, dat wist ik al maar als je 2 keer om uitleg /vragen stelt aan telenet medewerken en je krijgt 2 keer een andere uitleg, dan weet ik ook niet meer WAT de juiste uitleg is!
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Ook thuis kan ik wi-free inschakelen.

Is misschien van de buren ?

Is misschien van de buren ?
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat zal zo wel zijn,
Ter info ,alles verandert zeer snel. Persoonlijk vindt ik Telenet een goede provider en goede service Mijn modem staat in de kelder met twee verbindingen naar een digi . Men heeft (gratis ) een repeater in living en veranda geplaatst. Na het abonneren op Netflix zijn ze ( ook gratis) had ik problemen, en Telenet heeft ge hele installatie vernieuwd. En nu loopt het vlotjes.
Ter info ,alles verandert zeer snel. Persoonlijk vindt ik Telenet een goede provider en goede service Mijn modem staat in de kelder met twee verbindingen naar een digi . Men heeft (gratis ) een repeater in living en veranda geplaatst. Na het abonneren op Netflix zijn ze ( ook gratis) had ik problemen, en Telenet heeft ge hele installatie vernieuwd. En nu loopt het vlotjes.
-
@paullamb
bedankt voor je duidelijke uitleg!
dat je met VASTE telefoon altijd gratis belt had ik ook gedacht, maar door de elkaar tegensprekende medewerkers wist ik het niet meer.
Merci iedereen voor de antwoorden, en nog een prettige zondag verder.
bedankt voor je duidelijke uitleg!
dat je met VASTE telefoon altijd gratis belt had ik ook gedacht, maar door de elkaar tegensprekende medewerkers wist ik het niet meer.
Merci iedereen voor de antwoorden, en nog een prettige zondag verder.