Itsme - ontvang geen 5-cijferige code van itsme op mijn smartphone en kan de installatie dus niet vervolledigen ...
-
Annemie250 - Lid geworden op: 08 okt 2018, 19:49
Hallo iedereen,
Ik heb al meerdere malen geprobeerd itsme te heractiveren, maar steeds lukt dit niet, omdat ik blijkbaar noch bij mijn email, noch bij mijn berichten de 5-cijferige code terugvind doe itsme stuurt om dan in te tikken op de GSM ter vervollediging van de installatie. Wat kan de reden daarvoor zijn? Dank bij voorbaat voor hulp hierbij.
Met vriendelijke groeten,
Anne
Ik heb al meerdere malen geprobeerd itsme te heractiveren, maar steeds lukt dit niet, omdat ik blijkbaar noch bij mijn email, noch bij mijn berichten de 5-cijferige code terugvind doe itsme stuurt om dan in te tikken op de GSM ter vervollediging van de installatie. Wat kan de reden daarvoor zijn? Dank bij voorbaat voor hulp hierbij.
Met vriendelijke groeten,
Anne
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Vandaag in het nieuws:
Soms komt de e-mail met de 5-cijferige code als SPAM / Ongewenst binnen, ga daar eens kijken.Er circuleren opnieuw verdachte e-mails die afkomstig lijken te zijn van itsme® . Wees altijd voorzichtig wanneer je wordt gevraagd om je gegevens bij te werken op een online account.
-
Annemie250 - Lid geworden op: 08 okt 2018, 19:49
Bedankt voor uw antwoord. Heb alle mails ook ongewenst bekeken, maar geen mail, noch SMS binnengekregen. Meermaals geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem. Alvast bedankt voor de moeite te antwoorden. Groetjes, Anne
-
Yuna
Anne, heb je dit al geprobeerd?
itsme heractiveren
Als itsme al eerder geïnstalleerd was, heb je zelf een 5-cijferige beveiligingscode moeten aanmaken.
Zijn het niet deze 5 cijfers die je moet invullen om de installatie te vervolledigen?
itsme heractiveren
Als itsme al eerder geïnstalleerd was, heb je zelf een 5-cijferige beveiligingscode moeten aanmaken.
Zijn het niet deze 5 cijfers die je moet invullen om de installatie te vervolledigen?
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen