Audio uitvoer Tomtom Go app versie 3.6

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Rolle56

29 mei 2025, 09:57

Zie knipsel. In de handleiding van deze app vind ik geen bijkomende uitleg over het verschil tussen deze diverse mogelijke audio kanalen. Bij het aanzetten van de app (smart phone) staat deze standaard op Muziekkanaal. Ik zou graag bereiken dat wanneer ik rijd met muziek, de muziek onderbroken wordt bij meldingen/instructies en dit via de luidsprekers van de radio/auto. De radio is 13 jaar oud en is wel via bluetooth verbonden met de telefoon om alzo handsfree te kunnen rijden.
image.png
image.png (34.14 KiB) 855 keer bekeken

verhaegen
Support SeniorenNet

29 mei 2025, 21:39

heb je die service geactiveerd ?
Bluetooth verbinden (optioneel):
Schakel Bluetooth in op je smartphone en selecteer 'Traffic en Flitsers' of 'Traffic en Gevarenzones' in het hoofdmenu van de TomTom GO app. Zoek naar je smartphone via de pop-upmenuknop.
Zodra je verbinding hebt, ontvang je realtime verkeersinformatie, flitserupdates en MyDrive via de dataverbinding van je telefoon

Rolle56

30 mei 2025, 08:41

Dag Verhaegen,

Dank voor je reactie. Instellingen staan zoals voorgesteld en BT is ook in orde.
Ken jij het verschil tussen die verschillende audio uitvoer kanalen?

Gr,

verhaegen
Support SeniorenNet

30 mei 2025, 09:01

neen , het verschil daarin ken ik niet maar voor het ontvangen van verkeersupdates speelt dat géén rol
die verkeersupdates onderbreken eender welk dat er op dat moment op/aan staat
sosm werkt die bluetooht niet zo goed , je kan dat verbeteren door te verbinding met kabeltje