Kan geen mail versturen
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Deze morgen probleem. Wil mail sturen maar Aan : staat niet ingevuld, normaal uiteraard je eigen mail adres.
Ook mijn 2de mail adres op dezelfde tablet doet het niet. Beiden zijn Gmail adressen.
Via Orange op mijn phone geprobeerd, deze werd wel verzonden, kreeg antwoord ook.
Ik kan bij de beide Gmail adressen wel mails binnen trekken.
Graag enige hulp , bedankt bij voorbaat.
Ook mijn 2de mail adres op dezelfde tablet doet het niet. Beiden zijn Gmail adressen.
Via Orange op mijn phone geprobeerd, deze werd wel verzonden, kreeg antwoord ook.
Ik kan bij de beide Gmail adressen wel mails binnen trekken.
Graag enige hulp , bedankt bij voorbaat.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
weet je zeker dat het mailadres , naar waar je een mail wil naartoe sturen wél juist is ?
kijk dat eens heel goed na , want meestal ligt daar het foutje , kan soms iets heel stoms zijn
is het op computer , laptop of een tabled ?
als het op het tablet is dan kan het zijn dat je het euvel kan verhelpen door het tablet eerst eens volledig uit te schakelen , daarna opnieuw te starten , probeer het dan eens een mail te verzenden met gmail
kijk dat eens heel goed na , want meestal ligt daar het foutje , kan soms iets heel stoms zijn
is het op computer , laptop of een tabled ?
als het op het tablet is dan kan het zijn dat je het euvel kan verhelpen door het tablet eerst eens volledig uit te schakelen , daarna opnieuw te starten , probeer het dan eens een mail te verzenden met gmail
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Dank Verhaegen voor de raad.
Alles wat u schreef heb ik uiteraard vooraf getest. Ook gewacht tot de volgende dag, tablet schakelt zichzelf uit rond 24 u en wordt 's morgens weer opgestart.
Geen soelaas.
De avond daarop de Lenovo laptop ( tablet is hetzelfde merk) via instellingen beter gaan bekijken.
Daar oa. Een nieuw wachtwoord moeten opgeven. Plots werkte alles weer. Oef .
Kreeg ook de mededeling dat ik de 4 mail adressen van Lenovo weer kon gebruiken.
Ook op tablet kon ik gewoon weer mails opstellen en verzenden.
Vraag me af of ze bij Google controle deden omdat ik de laatste tijd weinig de laptop gebruik.
Alles wat u schreef heb ik uiteraard vooraf getest. Ook gewacht tot de volgende dag, tablet schakelt zichzelf uit rond 24 u en wordt 's morgens weer opgestart.
Geen soelaas.
De avond daarop de Lenovo laptop ( tablet is hetzelfde merk) via instellingen beter gaan bekijken.
Daar oa. Een nieuw wachtwoord moeten opgeven. Plots werkte alles weer. Oef .
Kreeg ook de mededeling dat ik de 4 mail adressen van Lenovo weer kon gebruiken.
Ook op tablet kon ik gewoon weer mails opstellen en verzenden.
Vraag me af of ze bij Google controle deden omdat ik de laatste tijd weinig de laptop gebruik.
-
verhaegen - Support SeniorenNet