Laptop Asus
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Asus heeft een laptop op de markt (ASUS F553MA-BING-SX361B-BE AZERTY) aan een zeer lage prijs, met een minimum aan configuratie, maar m.i. toch voldoende om wat te surfen en eenvoudige tekstverwerking mee te verrichten. Anderzijds, m.i. prima geschikt voor Linux distro's en al met al een goed toestel.
Goed, dit gezegd zijnde, valt het mij op dat er bij deze laptop geen batterij kan vervangen worden ! (sic).
Ik vraag me af wat er dan te doen staat als die batterij het laat afweten ? Continu op netstroom verder werken ? Laptop naar het stort ?
Weet er iemand hier meer over ?
Goed, dit gezegd zijnde, valt het mij op dat er bij deze laptop geen batterij kan vervangen worden ! (sic).
Ik vraag me af wat er dan te doen staat als die batterij het laat afweten ? Continu op netstroom verder werken ? Laptop naar het stort ?
Weet er iemand hier meer over ?
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
defons - Lid geworden op: 26 sep 2008, 17:23
Ik ken het type niet maar men begint laptops op de markt te brengen die niet meer open kunnen, dichtgelijmd dus. Ik vrees dat we daarmee op een wegwerptoestel afstevenen en dat er dus weinig keuze zal zijn zoals je zelf al aanhaalde: op netstroom of de vuilbak in.