Laptop kopen?
-
lehcim - Lid geworden op: 13 sep 2011, 17:21
Mijn Acer van 2001 is het aan het begeven. Zou me willen een Toshiba Satellitec C55-C-1LU (SSD) aanschaffen ,geven een ram geheugen van 6 GB en oslag 256 GB SSD.
Heb op mijn Acer schijf C 180 GB gebruikt van de 239 GB, op de D schijf 173 GB gebruikt van de 239GB.
Heb ik met deze Toshiba hetzelfde geheugen ?
Is dit een goed idee , laat iets weten a.u.b.
Dank U Michel Elsegem
Heb op mijn Acer schijf C 180 GB gebruikt van de 239 GB, op de D schijf 173 GB gebruikt van de 239GB.
Heb ik met deze Toshiba hetzelfde geheugen ?
Is dit een goed idee , laat iets weten a.u.b.
Dank U Michel Elsegem
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat lijkt mij een goed bakske te zijn hoor
goed idee volgens mij
maar ik kan géén garantie geven hoor , maar volgens mijn gedacht werkt dat ding goed
change moet men tegenwoordig altijd wél hebben , met de grote aantallen die gemaakt worden
goed idee volgens mij
maar ik kan géén garantie geven hoor , maar volgens mijn gedacht werkt dat ding goed
change moet men tegenwoordig altijd wél hebben , met de grote aantallen die gemaakt worden
-
Burton - Lid geworden op: 23 feb 2009, 17:12
lehcim,
Niet twijfelen. Toshiba is top qua prestaties en service. Ik werk er al jaren probleemloos mee. Ik ben aan de tweede laptop. De eerste ging 6 jaar mee en werkt nog steeds zonder batterij bij een familielid. Je kan altijd een externe harde schijf aanschaffen als je denkt te weinig opslagruimte te hebben.
Burton
Niet twijfelen. Toshiba is top qua prestaties en service. Ik werk er al jaren probleemloos mee. Ik ben aan de tweede laptop. De eerste ging 6 jaar mee en werkt nog steeds zonder batterij bij een familielid. Je kan altijd een externe harde schijf aanschaffen als je denkt te weinig opslagruimte te hebben.
Burton
De volgende keer als je computer vastloopt, bel een glazenwasser, die heeft verstand van Windows.
-
Hey Burton , dank U voor het antwoord , ik ga deze namiddag zien in de winkel in mijn streek , denk dat ik hier goed zal zitten omdat het een huis is die reeds lang bestaat en ze doen uitsluiten computers waaronder ook Toshiba. Zal later melden wat ik heb aangekocht.Dank U.
-
Dag Klinker , dank U voor uitleg , ga eens zoeken op het net om meer te weten over lees&schrijf snelheid bij ssd. Ik neem niets op van film of muziek doe ook geen games; en foto opslag zet ik op mijn desktop Siemens dewelke niet op het internet is aangesloten.