Bluethoot Acer Z220 connecteren met laptop

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

ziemijnunogwere
Lid geworden op: 21 feb 2006, 16:49

25 dec 2015, 17:44

Mijn laptop vindt mijn gsm, maar dan vraagt men of het connectie wachtwoord nr......... is. Dit wachtwoord komt niet overeen met het connectie nummer van mijn telefoon. Zie hier geen mogelijkheid om het juiste ( dit van de telefoon) wachtwoord (cijferreeks) in te brengen.
Hoe ben ik tewerk gegaan:
via configuratiescherm naar hardware en geluiden, aanschakelen andere toestellen.
Werk met Windows 8.1
Weet iemand hoe ik het kan oplossen?
Met dank.
Johan

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

26 dec 2015, 10:11

Ik heb een AcerV370, misschien niet helemaalhetzelfde, maar toch het proberen waard.
Als je in Instellingen - Bluetooth kijkt, dan zal daar onde de aan/uit schakelaar waarschijnlijk staan : AcerXXXX - Alleen zichtbaar voor gekoppelde apparaten. Als je daarop tikt, dan kmot er "Zichtbaar voor alle Bluetooth apparaten in de buurt" en telt er 5 minuten af. In die tijd zou je op je lapto/PC de Bluetooth verbinding moetne kunnen maken.
Op een bepaald moment komt die vragen of het nummer klopt, als je zegt nee, dan moet je het nummer kunnen ingeven

ziemijnunogwere
Lid geworden op: 21 feb 2006, 16:49

26 dec 2015, 10:38

Bedankt voor de tip. Heb het zo wel niet gedaan, maar ben er toch geraakt met je uitleg. Kan ik nu mijn foto's op de gsm naar de pc sturen?