SCcard
-
Emmanuel - Lid geworden op: 23 apr 2004, 11:37
T
Ik heb een smartphone Samsung Galaxy J1. Omdat ik zag dat er wel heel weinig geheugen op zat heb ik een sc kaart 16 GB gekocht en bijgeplaatst.
Op een zeker ogenblik gaf de telefon aan dat het geheugen weeral te klein was. Daarom kocht ik nu een kaart met 64 GB. Zelfs nu geeft de telefoon aan dat er te weinig geheugen voorradig is.
Ik vermoed dat ik de kaart misschien niet goed heb gekoppeld heb.
Kanmij iemand uitleggen hoe ik moet de werk gaan om de Sc kaart goed te laten werken?
Bedankt bij voorbaat
Ik heb een smartphone Samsung Galaxy J1. Omdat ik zag dat er wel heel weinig geheugen op zat heb ik een sc kaart 16 GB gekocht en bijgeplaatst.
Op een zeker ogenblik gaf de telefon aan dat het geheugen weeral te klein was. Daarom kocht ik nu een kaart met 64 GB. Zelfs nu geeft de telefoon aan dat er te weinig geheugen voorradig is.
Ik vermoed dat ik de kaart misschien niet goed heb gekoppeld heb.
Kanmij iemand uitleggen hoe ik moet de werk gaan om de Sc kaart goed te laten werken?
Bedankt bij voorbaat
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Emmanuel,
Geheugen en opslag medium SD kaart zal je wel bedoelen ?
Dat is niet hetzelfde:
Geheugen en opslag medium SD kaart zal je wel bedoelen ?
Dat is niet hetzelfde:
Hardware Galaxy J1
Deze Samsung gsm heeft een 4,3 inch touchscreen met een resolutie van 800 bij 480 pixels.
Hiermee komt de scherpte uit op 217 pixels per inch. Dit is voor 2015 begrippen niet heel
scherp, maar wel scherp genoeg om video's te bekijken, te internetten en tekst te lezen.
Onder het scherm zit een 1,2 GHz dual core processor van Spreadtrum.
Dit is geen snelheidsmonster en dit merk je doordat het soms even duurt dat apps opstarten.
Door het 512 MB werkgeheugen is de Galaxy J1 ook geen goede multitasker.
Daarnaast is het opslaggeheugen met 4 GB beperkt. Dit kun je weliswaar uitbreiden met een
MicroSD kaartje, maar diverse apps installeren zich verplicht op het interne opslaggeheugen
en het opslaggeheugen loopt al snel vol, waardoor je in de problemen kunt komen met updates.
Dit staat oa op onderstaande link met nog meer info (Klik ook op de verschillende tabbladen).
http://www.samsungaanbiedingen.nl/samsu ... xy-j1.html
Sony
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Uit de link die Sony vermeldt:
"De Galaxy J1 is een simpele smartphone, waarmee je prima kunt bellen, appen, e-mailen en internetten. Toch zouden we de Galaxy J1 niet aanraden. Ten eerste zul je redelijk snel geheugenopslagproblemen kunnen krijgen door het beperkte geheugen. Daarnaast vinden we de prijskwaliteit verhouding van de Galaxy J1 niet goed"
Verwijder de apps die u echt niet nodig heeft, want die worden uitsluitend op het interne geheugen opgeslagen. en daar staat dus al het besturingssysteem op. plaats foto's en documenten dan op het externe kaartje. plaats dus géén apps op de externe kaart, dat kan alleen met de laatste versie van android, en dan nog niet voor alle toestellen.
"De Galaxy J1 is een simpele smartphone, waarmee je prima kunt bellen, appen, e-mailen en internetten. Toch zouden we de Galaxy J1 niet aanraden. Ten eerste zul je redelijk snel geheugenopslagproblemen kunnen krijgen door het beperkte geheugen. Daarnaast vinden we de prijskwaliteit verhouding van de Galaxy J1 niet goed"
Verwijder de apps die u echt niet nodig heeft, want die worden uitsluitend op het interne geheugen opgeslagen. en daar staat dus al het besturingssysteem op. plaats foto's en documenten dan op het externe kaartje. plaats dus géén apps op de externe kaart, dat kan alleen met de laatste versie van android, en dan nog niet voor alle toestellen.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Koop nooit een telefoon met 8 GB geheugen Dat heb ik te laat ondervonden Ik heb een Huawei en zo dikwijls als ik er iets wil opzetten krijg ik het bericht Te weinig geheugen Een sd kaart is maar een halve oplossing want heel veel zaken kan ik daar niet opzetten