Rekenmachine in Windows 10

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

klinker
Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56

10 jun 2016, 00:06

sacho schreef:Windows10 home versie.

Lokaal Account met admin rechten.
+
2de lokaal account met wachtwoord beveiligd.

Allebei rekenmachine. Afbeelding
Heb drie pc's met Win 10 Home en meerdere lokale account. Op al die pc's werkt de rekenmachine normaal.

Waarom zou het dan als normaal kunnen aanzien worden dat die op sommige Win 10 home pc's niet werkt?

sjef
Lid geworden op: 11 aug 2002, 12:18
Locatie: Ekeren

10 jun 2016, 16:01

Bij mij heeft die in het begin wel gewerkt maar is dan verdwenen en nergens meer terug te vinden. Dus Shewa is niet de enige met dit probleem.
Ik heb de rekenmachine terug nadat ik Windows een soort reinstallatie heb laten uitvoeren.
sjef

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

10 jun 2016, 19:26

De calculator plus werkt , geen probleem .

Er zijn 3 gebruikers , ik als administrator . De 2 andere gebruikers zijn de kleinkinderen , heb hun paswoord gevraagd en gekregen :) .

Bij alle 2 opent de rekenmachine en is 36,0 kB groot .

Bij mij is het 16,0 kB , wanneer ik er op klik staan : Verplaatsen / Verwijderen grijs .

Afbeelding
weer een stap vooruit

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 jun 2016, 20:27

als ik u was , zou ik gewoon bij die plus blijven, en die gebruiken wanneer nodig
en me géén zorgen meer maken over degene die in uwe acount niet meer werkt
het kan aan de acount liggen , maar alléén voor dat item voor die acount gaan verwijderen lijkt me een beetje overkil
en wie weet, als die app eens met een update bedient wordt door microsoft in de toekomst , die terug werkbaar wordt
(hoop doet leven )

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

11 jun 2016, 12:24

verhaegen schreef:als ik u was , zou ik gewoon bij die plus blijven,
Ik zal bij de plus blijven en afwachten .

Een dank u aan ieder die gereageerd heeft .

Shewa
weer een stap vooruit

p4t
Lid geworden op: 30 okt 2006, 01:46

12 jun 2016, 10:41

Shewa schreef:
verhaegen schreef:als ik u was , zou ik gewoon bij die plus blijven,
Ik zal bij de plus blijven en afwachten .

Een dank u aan ieder die gereageerd heeft .

Shewa
graag gedaan , en ben blij dat je zoals ik en verhaegen zei , voorlopig voor een andere rekenmachine hebt gekozen . :lol:
Knowledge is power

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

12 jun 2016, 11:57

:D
weer een stap vooruit

klinker
Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56

27 jun 2016, 15:21

p4t schreef: graag gedaan , en ben blij dat je zoals ik en verhaegen zei , voorlopig voor een andere rekenmachine hebt gekozen . :lol:
Andere rekenmachine maar de problemen die aan de basis lagen zijn niet opgelost. Kijk maar eens in jullie Windows logboeken. :!:

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

03 jul 2016, 13:51

In Windows-logboeken toepassing , zijn de meest voortkomende fouten :
CAPI2 , SideBySide ,Apps , Esent .
Bij Systeem fouten:
Kernel-Power , DistributedC..., Service Contr...,
Waarschuwingen :
DnS Client Ev..., Tcpip , TaskScheduler .

En verder dit :
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80073CF6: Windows Calculator.
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80073CF6: Movies & TV.
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80073CF6: Windows Alarms & Clock.
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80073CF6: Windows Voice Recorder.
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80246007: Microsoft .Net Native Framework Package 1.3.

Bedankt
weer een stap vooruit