geen geluid uit pc.
-
petronella - Lid geworden op: 26 jul 2006, 11:36
Beste mensen,
Geluid ontvang ik normaal gezien op 2 manieren: via mijn scherm en via mijn boxjes.
Sinds gisteren echter krijg ik alleen nog maar geluid via mijn boxjes.
Alle kabels zijn correct aangesloten.
Ik draai op Windows 8.1 met het uitzicht van Windows XP.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
P.S. Heb reeds via configuratiescherm (- probleemoplossing - hardware en geluid- problemen met het oplossen van audio) geprobeerd. Alsook (systeem en beveiliging - systeem - apparaatbeheer - besturing voor geluid, video en spelletjes)
Met dank voor uw hulp,
Petronella.
Geluid ontvang ik normaal gezien op 2 manieren: via mijn scherm en via mijn boxjes.
Sinds gisteren echter krijg ik alleen nog maar geluid via mijn boxjes.
Alle kabels zijn correct aangesloten.
Ik draai op Windows 8.1 met het uitzicht van Windows XP.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
P.S. Heb reeds via configuratiescherm (- probleemoplossing - hardware en geluid- problemen met het oplossen van audio) geprobeerd. Alsook (systeem en beveiliging - systeem - apparaatbeheer - besturing voor geluid, video en spelletjes)
Met dank voor uw hulp,
Petronella.
-
Goedenavond allen,
Niemand die antwoordt...
Kan ik misschien beter via 'Apparaatbeheer' 'geluidskaart' desinstalleren?
Naar het schijnt wordt ze na een opstart vanzelf herkend.
Wat denken jullie?
Bedankt voor elk nuttig antwoord,
Petronella.
Niemand die antwoordt...
Kan ik misschien beter via 'Apparaatbeheer' 'geluidskaart' desinstalleren?
Naar het schijnt wordt ze na een opstart vanzelf herkend.
Wat denken jullie?
Bedankt voor elk nuttig antwoord,
Petronella.
-
Dag Canadees,
Neen, niks van dat alles.
Integendeel, ik krijg steevast voor 'Microphone(' Realtek High Definition Audio)' en voor Speakers ('Realtek High Definition Audio') dat beide apparaten correct werken.
Ik geef er de brui aan en ga overmorgen naar de persoon die me de desktop heeft verkocht.
Toch bedankt voor je moeite,
Petronella.
Neen, niks van dat alles.
Integendeel, ik krijg steevast voor 'Microphone(' Realtek High Definition Audio)' en voor Speakers ('Realtek High Definition Audio') dat beide apparaten correct werken.
Ik geef er de brui aan en ga overmorgen naar de persoon die me de desktop heeft verkocht.
Toch bedankt voor je moeite,
Petronella.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
petronella
Sony
Volgens mij niet logisch, als dat apart aangesloten boxjes zijn, ingeplugd in de groene jack uitgang, schakelen die normaal door dat inpluggen de andere boxen uit.Geluid ontvang ik normaal gezien op 2 manieren: via mijn scherm en via mijn boxjes.
Sony
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@nella
Resultaat van je bezoek aan de verkoper?

Resultaat van je bezoek aan de verkoper?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/