windows 10 ???
-
verhaegen - Support SeniorenNet
niet iedereen is zo begaafd hoor (en dat is géén schande)
en het staat nog altijd iedereen vrij om te kiezen en doen wat ze zelf willen
trouwens je bent rijkelijk laat met kritiek
en met dergelijke taal ga je zeker niemand overtuigen van het voordeel van win 10 hoor
integendeel zelfs
dat het niet altijd van een leien dakje verloopt is normaal hoor
degene waar het wél vlot verloopt die hoor je op een forum gewoonlijk niet om de reden dat ze géén moeilijkheid hebben
ik heb der zelf al een paar geinstaleerd gehad, waarbij het bij de eigenaars misliep
simpel via usb stick in een werkende windows
en die werken allemaal perfekt , zelfs beter dan toen der de al jaren (vervuilde) win 7 opstond
en die zijn allemaal héél tevreden
maar het is niet iedereen geven van zo te ......
overtuigen doe je niet met schelden en vloeken , maar met gedult en tact
en het staat nog altijd iedereen vrij om te kiezen en doen wat ze zelf willen
trouwens je bent rijkelijk laat met kritiek
en met dergelijke taal ga je zeker niemand overtuigen van het voordeel van win 10 hoor
integendeel zelfs
dat het niet altijd van een leien dakje verloopt is normaal hoor
degene waar het wél vlot verloopt die hoor je op een forum gewoonlijk niet om de reden dat ze géén moeilijkheid hebben
ik heb der zelf al een paar geinstaleerd gehad, waarbij het bij de eigenaars misliep
simpel via usb stick in een werkende windows
en die werken allemaal perfekt , zelfs beter dan toen der de al jaren (vervuilde) win 7 opstond
en die zijn allemaal héél tevreden
maar het is niet iedereen geven van zo te ......
overtuigen doe je niet met schelden en vloeken , maar met gedult en tact
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Net gelezen en ik kan er tot nu toe, met uitzondering van die 'expert', niet veel op aanmerken...
Windows 10 is de beste combinatie van alle Windows-versies die je al kent – plus een aantal sublieme verbeteringen die je zullen begeesteren. Het is zo makkelijk en je moet zo weinig bijleren dat je je van meet af aan een expert voelt. Bovendien zijn er de eigen ingebouwde apps en favorieten en een verbeterd startmenu. Al wat je al kent - maar dan beter. In de Windows Store vind je een selectie van geweldige apps.