Streepje op beeldscherm

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 jul 2016, 19:36

Is een handig tooltje ,velen onder ons hebben dit op pc.
En zoals Jaguar zegt, de taal kun je maar pas instellen tijdens de download.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

klinker

21 jul 2016, 20:11

hoshinkido schreef: En zoals Jaguar zegt, de taal kun je maar pas instellen tijdens de download.
Ken je het verschil tussen downloaden en installeren hoshinkido?

Wiana

21 jul 2016, 23:51

Met Speccy kan je nog veel meer hoor, baron, maar dat zal je knappe brein ondertussen ook wel ontdekt hebben, vermoed ik :)

Mijn frigo zit hier wel overvol de laatste dagen en de zoon uit Denemarken was hier ook op bezoek... dure tijden dus, maar een nieuwe laptop is levensnoodzakelijk (rechten van de mens (LOL) en dat kan wel hoor, al levert dat weer de nodige stress op : welke? waar?

Jaja, 't leven is hard en 't bed zacht (lol).

Slaaplekker daar in het zalige D.....

Lieve groetjes,

Wiana

klinker

22 jul 2016, 00:17

Dit onderwerp krijgt 'Seniorennet café' trekjes en dat terwijl het hier om een probleem gaat waar niet mee te lachen valt.

Ik verpruts er dan ook mijn tijd niet meer aan.

Wiana

22 jul 2016, 00:29

Verkeerde inschatting, klinker, maar toch bedankt voor alles :-)

Wiana

baron

22 jul 2016, 08:11

Dag Wiana,

We nemen klinker niets kwalijk hé, die man is een kenner op gebied van PC en jou probleem is wel degelijk een beetje gevaarlijk.
Moet wel zeggen dat ik nooit op café ga......

Wat speccy betreft, het is inderdaad een interessant hebbeding.

Ook ik had dit probleem, waar en welke laptop kopen. Ben ook een beetje ouderwets op dat gebied en wilde een winkel waar ik achteraf terecht kon met een probleem.
Ben daar op gebied van PC's van afgestapt, als er iets is vraag ik aan vrienden of mensen die er wat van kennen om een oplossing te zoeken. Ook hier op sennet helpen ze je met kennis van zaken.
Heb in april deze gekocht bij Coolbleu, Aspire E 17 E5-772-33V2
voor mij is dit zeker voldoende, een sterke behuizing ook, ge moet maar eens kijken op Coolbleu.be en je vind zeker je keuze. Vandaag besteld, morgen thuis geleverd. PS: krijg géén %, hé

Veel plezier met je familie....

groetjes,
baron
Geniet van de kleine dingen des levens....

Wiana

27 jul 2016, 21:47

Hèhè baron, een tijdje geleden ... sorry :oops:
maar 't waren drukke tijden hier.
Ondertussen ben ik, dank zij de hulp van ... in het bezit van een nieuwe laptop: een HP, 8 GB geheugen, 17 inch scherm én Windows 8.1 (die wou ik het liefst) en dit aan een zeer gunstige prijs :D

Alle bestanden overzetten en zo kost natuurlijk wat tijd en bovendien was 't zo warm... beter dus om van de buitenlucht te genieten :wink:

Natuurlijk mogen we superblij zijn met de degelijke hulp hier op seniorennet en dat ben ik zeker ook! Ik snap wel dat sommigen het er moeilijk mee hebben als er gegrapt wordt, terwijl zij honderduit hun best doen om onze problemen op te lossen.... De soep wordt nooit zo heet gedronken als ze geschept wordt :wink:

Enfin, ik zit weer volledig in het nieuw :D en hopelijk nu voor langer dan drie jaar! Hopelijk bij jullie ook alles ok en tot....???

Groetjes,

Wiana

klinker

28 jul 2016, 22:12

Net gelezen en ik kan er tot nu toe, met uitzondering van die 'expert', niet veel op aanmerken...
Windows 10 is de beste combinatie van alle Windows-versies die je al kent – plus een aantal sublieme verbeteringen die je zullen begeesteren. Het is zo makkelijk en je moet zo weinig bijleren dat je je van meet af aan een expert voelt. Bovendien zijn er de eigen ingebouwde apps en favorieten en een verbeterd startmenu. Al wat je al kent - maar dan beter. In de Windows Store vind je een selectie van geweldige apps.

sacho

28 jul 2016, 22:28

@ Klinker

Antwoord voor ander topic bedoeld?

klinker

29 jul 2016, 08:36

Neen, toch niet.
Wiana schreef: Ondertussen ben ik, dank zij de hulp van ... in het bezit van een nieuwe laptop: een HP, 8 GB geheugen, 17 inch scherm én Windows 8.1 (die wou ik het liefst)
Misstaat elders ook niet, dat heb je wellicht al gezien.