USB 3.0 poorten werken niet meer
-
Rolle99 - Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Vanmorgen nog een usb stick geplaats in mijn usb 3.0 poort(en). Dat ging. Nadien veilig verwijderd.
Vanmorgen stonden mijn usb 3.0 poorten ook in apparaatbeheer onder RENEAS...3.0....
Ben nu zo een tussenblokje gaan kopen voor mijn internet. Ene zijde poort ethernetkabel en andere zijde aansluiting USB 3.0
Steek die in mijn 3.0 poort en niks! ook de andere poort gebruikt.
Dan maar gezocht naar de driver op het internet en via deze site gezocht op model ECO4-P en de laatse driver van 16.01.2013 gedownload en geïnstalleerd.
http://www.silverstonetek.com/download. ... a=en&sgo=Y
Maar weeral nougabollen. De poorten staan ook niet meer in apparaatbeheer ??

Vanmorgen stonden mijn usb 3.0 poorten ook in apparaatbeheer onder RENEAS...3.0....
Ben nu zo een tussenblokje gaan kopen voor mijn internet. Ene zijde poort ethernetkabel en andere zijde aansluiting USB 3.0
Steek die in mijn 3.0 poort en niks! ook de andere poort gebruikt.
Dan maar gezocht naar de driver op het internet en via deze site gezocht op model ECO4-P en de laatse driver van 16.01.2013 gedownload en geïnstalleerd.
http://www.silverstonetek.com/download. ... a=en&sgo=Y
Maar weeral nougabollen. De poorten staan ook niet meer in apparaatbeheer ??
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//
-
Sony, Ik heb wel de juiste driver hoor. Want die is zelfs geschikt voor win 8, het is die van januari 2013 
Het is ook zo een gelijkaardi toestel, maar wonder boven wonder werken mijn usb poorten opnieuw en staan opnieuw in apparaatbeheer.

maar nu heb ik een probleem met dat apparaatje. Normaal plug and play, maar melding dat installatie onvolledig is. Kan wel aan de .exe, maar dan 2 foutmeldingen. Eerst Reg Open Key Failed en nadien Disable PCA Failed.
Het is ook zo een gelijkaardi toestel, maar wonder boven wonder werken mijn usb poorten opnieuw en staan opnieuw in apparaatbeheer.
maar nu heb ik een probleem met dat apparaatje. Normaal plug and play, maar melding dat installatie onvolledig is. Kan wel aan de .exe, maar dan 2 foutmeldingen. Eerst Reg Open Key Failed en nadien Disable PCA Failed.
Enjoy.
-
Alles opgelost. heb opnieuw internet. Juiste driver voor TP-Link ook op website fabrikant gevonden. Oef.
Enjoy.