hoe mijn (virtueel???) geheugen verhogen?
-
samaiphon - Lid geworden op: 17 apr 2016, 10:18
ik werk met een grafisch programma Corel Draw en wanneer ik verschillende foto's met nogal veel geheugen importeer dan gebeurt het regelmatig dat alles ineens verdwijnt en ik een wit blad overhoud!
ik moet dan dit wit blad opslaan en de pagina terug openen vanuit de plaats waar het bestand opgeslagen werd...
héél vervelend als ik met iets aan het werken ben!
ik vermoed dat dit te maken heeft met een beperkt geheugengebruik en vroeger wist ik hoe ik dit moest verhogen maar dat kan ik niet meer terugvinden in Windows 7.
kan iemand me hierbij helpen?
ik moet dan dit wit blad opslaan en de pagina terug openen vanuit de plaats waar het bestand opgeslagen werd...
héél vervelend als ik met iets aan het werken ben!
ik vermoed dat dit te maken heeft met een beperkt geheugengebruik en vroeger wist ik hoe ik dit moest verhogen maar dat kan ik niet meer terugvinden in Windows 7.
kan iemand me hierbij helpen?
68-jarige sportieve, avontuurlijke man; jong van uiterlijk en van geest
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@sam
Klik START - Config.scherm - Systeem - en vervolgens:
Of je drukt gelijktijdig op de toetsen:

Klik START - Config.scherm - Systeem - en vervolgens:
Of je drukt gelijktijdig op de toetsen:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/