Printer en huismerkcartridges van HP?
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Verschillende bronnen melden dat HP dinsdag een firmware-update heeft doorgevoerd, waardoor bepaalde printermodellen geen huismerkcartridges meer accepteren.
Gebruikers krijgen de mededeling dat cartridges beschadigd zijn.
https://tweakers.net/nieuws/115793/bepa ... -16&u=1100
Lolbroeken bij HP?

Lolbroeken bij HP?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Was ook al op NOS teletekst:pcekspeer schreef:Verschillende bronnen melden dat HP dinsdag een firmware-update heeft doorgevoerd, waardoor bepaalde printermodellen geen huismerkcartridges meer accepteren.
Lolbroeken bij HP?
NOS Teletekst 110
"HP-printer weigert merkloze inkt"
HP-printers lijken sinds dinsdag
alleen nog maar cartridges van HP zelf
te accepteren.Andere cartridges,meestal
van goedkopere huismerken,doen het niet
meer.Het apparaat geeft een 'technische
storing' aan,klagen gebruikers.
Concurrent 123inkt.nl laat weten dat HP
waarschijnlijk de printers via internet
heeft geüpdatet.Daardoor werkt van het
ene op het andere moment de merkloze
inkt niet meer.Het probleem zou ook in
Portugal spelen.HP wil niet reageren.
Printerfabrikanten verdienen hun geld
vooral met de verkoop van cartridges.
Inkt van HP is tientallen procenten
duurder dan de meeste huismerken.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 42#4518342
Het geintje dat HP printers geen andere merken in hun printers willen is al langer geweten en ondervonden door HP gebruikers.
O,ja uren YouTube instruktiefilmpjes doorworsteld niks gekort.
Koop ook nooit HP cartridges op "voorhand" ... je zal ze maar eens nodig hebben als ze haar "vervaldatum" nadert !
Heb 2 HP printers gehad en dat merk komt er bij mij niet meer in!
-
stonewall - Lid geworden op: 21 aug 2006, 20:51
Heb 2 HP printers gehad en dat merk komt er bij mij niet meer in!
kan ik geloven..
mijn broer heeft zaterdag nieuwe cartridge patronen gekocht.
voor hp..
3 kleuren.. 3 maal 19.75 euro
1 maal zwart 19.45 euro.
reken maar uit..
koop je een nieuwe printer voor..
kan ik geloven..
mijn broer heeft zaterdag nieuwe cartridge patronen gekocht.
voor hp..
3 kleuren.. 3 maal 19.75 euro
1 maal zwart 19.45 euro.
reken maar uit..
koop je een nieuwe printer voor..
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Foutieve uitspraakstonewall schreef:... koop je een nieuwe printer voor..
Je koopt geen printer, maar je gaat een verbinding aan met een bepaald merk om daar "inkt pottekes" te kopen, waarom denk je dat ze daar alles aan doen omdat je daar geen pottekes die niet van hun merk zijn zou kunnen in gebruiken?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Er zijn hier al verschillende Epsons de revue gepasseerd, en dat is niet beter hoor.stonewall schreef:Heb 2 HP printers gehad en dat merk komt er bij mij niet meer in!
Met de regelmaat van de klok kanalen verstopt; dan moet je telkens even doorflushen en zijn uw patronen voor den helft leeg.
Toegegeven, hier wordt alléén maar geprint als het nodig is (en dat is maar weinig), anders zou er allang een laserprinter staan.
Momenteel met HP bezig met 2 inktpatronen (kleur & zwart) waarvan de koppen op de patroon zelf zitten en niet in de printer. Geen enkel probleem, ook al print ik in een maand en half niets af.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Ik heb nu al 2 jaar een kleur laserprinter van Samsung CLX-3300 met scan staan,Charlie Maru schreef:Er zijn hier al verschillende Epsons de revue gepasseerd, en dat is niet beter hoor.stonewall schreef:Heb 2 HP printers gehad en dat merk komt er bij mij niet meer in!
Met de regelmaat van de klok kanalen verstopt; dan moet je telkens even doorflushen en zijn uw patronen voor den helft leeg.
Toegegeven, hier wordt alléén maar geprint als het nodig is (en dat is maar weinig), anders zou er allang een laserprinter staan.
Momenteel met HP bezig met 2 inktpatronen (kleur & zwart) waarvan de koppen op de patroon zelf zitten en niet in de printer. Geen enkel probleem, ook al print ik in een maand en half niets af.
ik print ook maar nu en dan, soms een hele week niets.
het zijn nog altijd de meegeleverde toners, staan nu op 55%, je ziet dat ik niet veel print.
voorheen had ik ook inkt, en zoals U zegt bij niet veel gebruik regelmatig verstropt.
dus weg die schit.
Je hebt al een kleur laser printer voor 100 euro.