nieuwe printer
-
viko - Lid geworden op: 29 nov 2006, 11:24
Hallo, ik wil een nieuwe printer kopen. Nu vraag ik mij af of ik beter een neem met 1 kleurcartridge of met de kleuren apart, dus 4 kleurpotjes.
Welke zijn zuiniger met de inkt ?
Ik print eigenlijk voornamelijk zwart.
Welke zijn zuiniger met de inkt ?
Ik print eigenlijk voornamelijk zwart.
Windows 10-64 bits, Intel i5 760-2.8 Ghz, ram 8 GB, Avast, Malwarebytes, ATF, CC Cleaner, Eusing Free Registry Cleaner, Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird, Foxit Reader.
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Ik heb momenteel een HP 2542 en een Epson XP422.
Voor deze laatste (printen - copy - scan) koop je in een bekend warenhuis A****n de cartridges voor een prikje in vergelijking met het origineel.
De Epson aanvaardt ze allemaal.
Ook de HP 2542 aanvaardt cartridges van een B-merk.
Voor deze HP heb ik zelfs al cartridges zelf hervuld met succes.
Ik hoef enkel bij vernieuwing van de cartridge "doorgaan" of "aanvaarden" aan te klikken.
Als er updates aangeboden worden voor de driver, negeren.
Ooit had ik een Lexmark Z845, de befaamde printers die goedkoper waren in aanschaf dan een nieuwe kleurencartridge van het merk Lexmark ...
Toch aanvaardde het toestel probleemloos cartridges van een B-merk en zelfs zelfgevulde zonder problemen.
Er was wel een "trukske" voor nodig, maar het werkte.
Heel oude HP 690C 's deden het prima met B-merken cartridges en met zelfgevulde.
Zo zie je maar.
Voor deze laatste (printen - copy - scan) koop je in een bekend warenhuis A****n de cartridges voor een prikje in vergelijking met het origineel.
De Epson aanvaardt ze allemaal.
Ook de HP 2542 aanvaardt cartridges van een B-merk.
Voor deze HP heb ik zelfs al cartridges zelf hervuld met succes.
Ik hoef enkel bij vernieuwing van de cartridge "doorgaan" of "aanvaarden" aan te klikken.
Als er updates aangeboden worden voor de driver, negeren.
Ooit had ik een Lexmark Z845, de befaamde printers die goedkoper waren in aanschaf dan een nieuwe kleurencartridge van het merk Lexmark ...
Toch aanvaardde het toestel probleemloos cartridges van een B-merk en zelfs zelfgevulde zonder problemen.
Er was wel een "trukske" voor nodig, maar het werkte.
Heel oude HP 690C 's deden het prima met B-merken cartridges en met zelfgevulde.
Zo zie je maar.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !