Printer of patroon last van warmte.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Brother MFC 5490 CN, zwart komt niet op het blad. Testpagina laat de zwarte puntjes niet zien. Geen melding van leeg patroon.
Bij uittrekken zwart patroon een paar vlekken op de grond, waar hij uitkomt heeft hij ook gelekt. Inkt zit er nog in, maar die plakker die moet afdichten lijkt los. Denkelijk te warm waardoor de colle het begaf.
Kent iemand dat?
Bij uittrekken zwart patroon een paar vlekken op de grond, waar hij uitkomt heeft hij ook gelekt. Inkt zit er nog in, maar die plakker die moet afdichten lijkt los. Denkelijk te warm waardoor de colle het begaf.
Kent iemand dat?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
boeffer
Voor je de patroon in de printer steekt moet je die bescherming
toch verwijderen? Volgens mij heeft de printer toch geprint en
de inkt gespoten achter de bescherm plakker en daarmee is
er natuurlijk inkt gelekt.
Sony
???maar die plakker die moet afdichten lijkt los.
Voor je de patroon in de printer steekt moet je die bescherming
toch verwijderen? Volgens mij heeft de printer toch geprint en
de inkt gespoten achter de bescherm plakker en daarmee is
er natuurlijk inkt gelekt.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zo te zien patronen zonder printerkop......
De printerkop zit in de printer zelf en kan idd. bij weinig gebruik en warm weer uitdrogen.
Dus 99% kans dat de printerkop verstopt zit......
Wat uw plakker betreft, ik veronderstel dat je die afdichingszegel bedoelt...?
Normaal gezien wordt deze geperforeerd bij het insteken van een nieuwe patroon.......
Dat er een lek is, is waarschijnlijk te wijten aan het niet correct inzitten van de patroon ofwel is er geen goede afdichting tussen patroon & printer.....

De printerkop zit in de printer zelf en kan idd. bij weinig gebruik en warm weer uitdrogen.
Dus 99% kans dat de printerkop verstopt zit......
Wat uw plakker betreft, ik veronderstel dat je die afdichingszegel bedoelt...?
Normaal gezien wordt deze geperforeerd bij het insteken van een nieuwe patroon.......
Dat er een lek is, is waarschijnlijk te wijten aan het niet correct inzitten van de patroon ofwel is er geen goede afdichting tussen patroon & printer.....

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Ja daar past de pen in bij plaatsing. Als je checkt en 't patroon terugsteekt ga je mss 2 x perforeren.
Bij leeg zit er geen inkt in.
Kortom reinigen bij de patronen en het program reinigen aanzetten met een nieuw geplaatst patroon.
Ik heb dit nooit voorgehad, met deze 1° keer 'n xl patroon zwart is 't prijs.
Bij leeg zit er geen inkt in.
Kortom reinigen bij de patronen en het program reinigen aanzetten met een nieuw geplaatst patroon.
Ik heb dit nooit voorgehad, met deze 1° keer 'n xl patroon zwart is 't prijs.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Een nieuw patroon, reinigen en de zwarte bolletjes op de testpagina zijn terug op de testpagina.
Ik vind 't wel mottig dat een stukje plastik moet afdichten, dat zou normaal toch rubber of gummi moeten zijn. Tenzij dat plastik eraf moet, langs geen kanten komt dat los en zal mss de lek veroorzaken. Weet ik niet.
Ik zou dat bij de slechte patroon eens volledig moeten verwijderen, eens zien wat er onder zit. Is het dan rubber dan mag dat plastik er niet zitten. Lekker veel inkt aan dat ding, toch maar handschoenen dragen.
Ik vind 't wel mottig dat een stukje plastik moet afdichten, dat zou normaal toch rubber of gummi moeten zijn. Tenzij dat plastik eraf moet, langs geen kanten komt dat los en zal mss de lek veroorzaken. Weet ik niet.
Ik zou dat bij de slechte patroon eens volledig moeten verwijderen, eens zien wat er onder zit. Is het dan rubber dan mag dat plastik er niet zitten. Lekker veel inkt aan dat ding, toch maar handschoenen dragen.