Lexmark X1290 printer

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

05 jun 2015, 09:28

Een vriend (geen computer freak, heeft nog steeds een XP machine in gebruik :wink: ) heeft van iemand een (afgedankte) printer gekregen (verbruikt te veel inktpottekes :wink: ).
Hij beweert dat er uit die printer slechts 1 kabel uitkomt, namelijk een USB kabel, en er nergens niets te zien is dat op een voeding lijkt, en er ook geen "plaats" is waar er ergens een of andere voedingskabel zou kunnen aangesloten worden.

Daar hij buiten de printer niets anders gekregen heeft, ben ik op "tinternet" op zoek gegaan naar informatie, maar buiten enkele beelden van die printer waar duidelijk te zien is dat er een voeding moet aangesloten worden, heb ik geen andere informatie gevonden.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat deze All-In-One printer (printen, scannen en fotokopiëren) zijn voeding uit de USB poort zou halen, of is dit mogelijk?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

05 jun 2015, 09:42

Neen

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

05 jun 2015, 11:25

Charlie, bedankt voor het opzoeken van al die linken :wink:

Maar ik liet toch verstaan dat ik reeds op "tinternet" gaan zoeken was, heb jij misschien in één van die linken iets kunnen lezen betreffende verbruik (aantal watts) of spanning (volts) ?

Misschien is mijn bril vuil :wink: , maar daar had ik niets daarover kunnen lezen, ik kon in geen van al die opgegeven linken die per Google te vinden zijn als je laat zoeken naar die specifieke printer iets van spanning of verbruik vinden, daarom mijn oproep hier (misschien gebruikt iemand dergelijk machine)

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

lode
Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14

05 jun 2015, 11:51

Danny,

Als ge goed kijkt naar deze foto (komt van de eerste link) dan ziet ge dat het rechtstreeks 220V is. De spanningsomvormer zie blijkbaar ingebouwd. Afbeelding

Hier ook te zien
Afbeelding
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

05 jun 2015, 12:16

Danny. schreef:... Hij beweert dat er uit die printer slechts 1 kabel uitkomt, namelijk een USB kabel, en er nergens niets te zien is dat op een voeding lijkt, en er ook geen "plaats" is waar er ergens een of andere voedingskabel zou kunnen aangesloten worden ...
Lode, nogmaals, ik heb dit toestel niet hier ...

Sorry voor de last, maar dit zal nergens toe leiden, ten ware iemand dergelijk toestel in gebruik heeft.

Ik heb die beelden ook gezien ..., en daarom mijn vraag hier ...

Voor mij mag dit dus gesloten worden, maar toch bedankt aan de zoekers :wink:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender