Muizenissen.
-
Lowieke34 - Lid geworden op: 07 feb 2004, 17:01
Jongens,
Vreemd probleem: mijn muisaanwijzer (pijltje) kan de laatste paar weken plotseling "bevriezen". Ik moet dan woest met mijn muis cirkeltjes maken; of snel heen-en-weer-bewegingen maken om er terug leven in te krijgen.
Dat wordt al langer hoe erger. Aan de batterijtjes ligt het niet: ik heb er nieuwe ingestoken. Bestaat hier een oplossing voor?
Vreemd probleem: mijn muisaanwijzer (pijltje) kan de laatste paar weken plotseling "bevriezen". Ik moet dan woest met mijn muis cirkeltjes maken; of snel heen-en-weer-bewegingen maken om er terug leven in te krijgen.
Dat wordt al langer hoe erger. Aan de batterijtjes ligt het niet: ik heb er nieuwe ingestoken. Bestaat hier een oplossing voor?
Windows 10 - Deskcomputer
Browser: Microsoft EDGE
64-bits best. syst. x64-processor
NVIDEA GeForce GT 620
Primaire Harde Schijf: 1 TB
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Lowieke,
langs de rechterkant van uw scherm open het charms menu, klik op het "vergrootglas" typ Apparaatbeheer
In het nieuwe scherm zoek muizen en andere aanwijs apparaten.

open dat onderwerp.
Klik rechts op de geïnstalleerde muis.
Kies Installatie ongedaan maken.
Herstart de computer.
Normaal krijgt u de melding Nieuwe hardware gevonden en worden de drivers voor de muis terug geïnstalleerd.
Sony
langs de rechterkant van uw scherm open het charms menu, klik op het "vergrootglas" typ Apparaatbeheer
In het nieuwe scherm zoek muizen en andere aanwijs apparaten.

open dat onderwerp.
Klik rechts op de geïnstalleerde muis.
Kies Installatie ongedaan maken.
Herstart de computer.
Normaal krijgt u de melding Nieuwe hardware gevonden en worden de drivers voor de muis terug geïnstalleerd.
Sony
-
william opwijk - Lid geworden op: 01 nov 2004, 16:52
Loewieke,
Volgens je uitleg heb ik de indruk dat je nog een muisje gebruikt met kabel verbonden met je computer. Haal het bolletje eruit eventjes in een licht zeepsopje reinigen. Met een licht bevochtigd oorstokje de contacten reinigen. Een haartje is het apparaatje is soms voldoende als spelbreker. Sukses.
Volgens je uitleg heb ik de indruk dat je nog een muisje gebruikt met kabel verbonden met je computer. Haal het bolletje eruit eventjes in een licht zeepsopje reinigen. Met een licht bevochtigd oorstokje de contacten reinigen. Een haartje is het apparaatje is soms voldoende als spelbreker. Sukses.
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
-
theor950 - Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17
@WilliamOpwijk Lowieke zegt dat hij er nieuwe batterijen ingestoken heeft , dan veronderstel ik dat het draadloos , zodus geen balleke. niet erg . Sukses ....euh ....succes een goed verlengd weekend. En zie maar naar de filé , LeTerme gaat zingen ! 
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Al eens op een andere ondergrond geprobeerd?
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
Lowieke34 - Lid geworden op: 07 feb 2004, 17:01
Sony, kan ik niet eerst "Stuurprogramma's bijwerken" uitvoeren, i.p.v. "Installatie ongedaan maken"? Je zit naderhand dan wel zonder muis nietwaar ...
En Janneke, de ondergrond voor mijn 'draadloze' muis is al vele jaren dezelfde, wordt regelmatig gereinigd, en heeft nog nooit problemen veroorzaakt.
Ik wil ook nog wel zeggen dat mijn probleem niet immer zo erg is jongens, af en toe denk ik: is mijn muizeke genezen?
En Janneke, de ondergrond voor mijn 'draadloze' muis is al vele jaren dezelfde, wordt regelmatig gereinigd, en heeft nog nooit problemen veroorzaakt.
Ik wil ook nog wel zeggen dat mijn probleem niet immer zo erg is jongens, af en toe denk ik: is mijn muizeke genezen?
Windows 10 - Deskcomputer
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620