Win 8

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

theor950
Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17

12 aug 2015, 16:43

Kan er iemand mij wegwijs maken , voor bij mijn zusje (84), ikzelf werk nog met Win Vista , ze heeft laptop Windows 8 , Acer , 64bits , ik wil in haar programma's via de zoekfunctie , maar zie die niet staan . Ik wil haar progje bekijken of Ccleaner er staat , want ik heb via configuratiescherm in haar software gekeken en die staat er in . maar vind nergens de picto om te openen en te laten scannen , mvg :cry:

theor950
Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17

18 aug 2015, 01:23

wegens de vele antwoorden ga ik deze vraag schrappen , niet meer reageren ! heb geen tijd om te antwoorden ! bedankt en tot in de pruimen tijd ! 8) :lol: :o :wink: :roll: :twisted: :evil: :x 8O :? :) :D :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :cry:

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

18 aug 2015, 10:59

Ben zo brutaal om toch nog te antwoorden.

Bijvoorbeeld zo:
Met de muis helemaal naar de rechterbovenhoek gaan, dan ietsjes naar beneden schuiven, dan zou de charms bar moeten verschijnen.
Ook 'zoeken' verschijnt dan.
Als je op het scherm bent met al die tegels kun je daar ook gelijk met typen beginnen zonder ergens iets te hoeven openen.
Ook staat daar links onderaan op dat tegelscherm een pijltje naar beneden. Klik daar op en all apps (programma's) verschijnen.