Toetsenbord laptop
-
jean55 - Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
Hallo beste helpers ;
Ik heb gisteren de laptop van mijn schoondochter gehad , en zij heeft sinds een dag of 6 problemen met haar toetsenbord . Het is een Toshiba met AMD W8.1 . Er stond eerst W8.0 op , maar heb er met de update in de tijd W8.1 opgezet .
Het probleem stelt zich ; De m reageert niet - als je l type krijg je /l - Shift + 6 reageert niet -
Het cijfer klavier ; de 2 reageert niet - als je 8 type krijg je 08 - als je 5 type krijg je ç5 .
Wat ik al gedaan heb ; Het beeldscherm klavier werkt normaal - Stuurprogamma bijwerken op 2 manieren geeft aan ( U beschikt over het nieuwste besturing systeem ) - Installatie ongedaan gemaakt en terug opgestart - FN + numlock .
Met een toetsenbord via USB werkt alles normaal . En daar is nu op het ogenblik mee naar huis .
Zou ik nog iets kunnen doen ?
Ik heb gisteren de laptop van mijn schoondochter gehad , en zij heeft sinds een dag of 6 problemen met haar toetsenbord . Het is een Toshiba met AMD W8.1 . Er stond eerst W8.0 op , maar heb er met de update in de tijd W8.1 opgezet .
Het probleem stelt zich ; De m reageert niet - als je l type krijg je /l - Shift + 6 reageert niet -
Het cijfer klavier ; de 2 reageert niet - als je 8 type krijg je 08 - als je 5 type krijg je ç5 .
Wat ik al gedaan heb ; Het beeldscherm klavier werkt normaal - Stuurprogamma bijwerken op 2 manieren geeft aan ( U beschikt over het nieuwste besturing systeem ) - Installatie ongedaan gemaakt en terug opgestart - FN + numlock .
Met een toetsenbord via USB werkt alles normaal . En daar is nu op het ogenblik mee naar huis .
Zou ik nog iets kunnen doen ?
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??
-
bedankt defons voor uw reactie , maar zoals U kon lezen , heb ik de installatie van het toetsenbord al ongedaan gemaakt via apparaat beheer en de pc herstart . dit hielp niet . Het gaf ook geen fouten aan .
Wat ik niet vermeld had , maar wel nagezien had . Het toetsenbord staat op belgisch (punt) .
Wat ik niet vermeld had , maar wel nagezien had . Het toetsenbord staat op belgisch (punt) .
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Toetsenbord om zeep..... vervangen......jean55 schreef: Het probleem stelt zich ; De m reageert niet - als je l type krijg je /l - Shift + 6 reageert niet -
-
Bedankt Charlie Maru , heb dit ook al gedacht .
Verhaegen ga het straks als ze thuis komt eens nazien . kom ik via configuratie W8.1in tekst en invoertaal ?
Kan het nu niet zien ben met mijn tablet bezig bij haar thuis .
Verhaegen ga het straks als ze thuis komt eens nazien . kom ik via configuratie W8.1in tekst en invoertaal ?
Kan het nu niet zien ben met mijn tablet bezig bij haar thuis .
-
Verhaegen ; Alles nagezien alles was in orde , is in W8.1 en W10 iets anders aangegeven .
Toch bedankt , besluit waarschijnlijk toetsenbord kapot .
Ik heb een schoondochter die kan type dat ik met lezen praktisch niet kan volgen .
Maar haar toets aanslag zal wat te brut zijn .
Toch bedankt , besluit waarschijnlijk toetsenbord kapot .
Ik heb een schoondochter die kan type dat ik met lezen praktisch niet kan volgen .
Maar haar toets aanslag zal wat te brut zijn .
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Klavieren kun je hier vinden:jean55 schreef:... besluit waarschijnlijk toetsenbord kapot .
http://www.hardwarecity.nl/apparaat/toshiba.html
Deftige prijs en correcte levering.
-
Mag ik nog een vraagje stellen aub ;
Ik heb op die laptop met een kapot toetsenbord in de week Wififree gaan activeren . Ik kreeg bij het opstarten soms een melding van ( TCrmain application werkt niet meer ) . Ik heb zelf wat gegoogeld en vermoed dat het iets met het toetsenbord te maken heeft . Sommige raden zelfs aan dit te verwijderen . Zij werkt nog altijd met een extern toetsenbord . Bij de update optioneel staat wel een update van Toshiba key denk ik . zit dat pakket van TRcmain er niet in ?
Wat houd die melding eigenlijk in en wat zou ik er het beste mee doen ?
Ik kreeg ook een melding erop van AMD , iets ook niet in orde . Heb eens gaan kijken bij AMD en die detecteert dat er een driver beschikbaar is .
Zou ik die best downloaden en installeren ?
Op die pc heb ik een malware gedaan en een adw . Alles wat adw te voorschijn kwam is verwijderd . Veel was dat niet .
Ik heb op die laptop met een kapot toetsenbord in de week Wififree gaan activeren . Ik kreeg bij het opstarten soms een melding van ( TCrmain application werkt niet meer ) . Ik heb zelf wat gegoogeld en vermoed dat het iets met het toetsenbord te maken heeft . Sommige raden zelfs aan dit te verwijderen . Zij werkt nog altijd met een extern toetsenbord . Bij de update optioneel staat wel een update van Toshiba key denk ik . zit dat pakket van TRcmain er niet in ?
Wat houd die melding eigenlijk in en wat zou ik er het beste mee doen ?
Ik kreeg ook een melding erop van AMD , iets ook niet in orde . Heb eens gaan kijken bij AMD en die detecteert dat er een driver beschikbaar is .
Zou ik die best downloaden en installeren ?
Op die pc heb ik een malware gedaan en een adw . Alles wat adw te voorschijn kwam is verwijderd . Veel was dat niet .
-
Bedankt klinker , had dat de zaterdag jongslede ook al gezegd tegen haar . Alleen was ik aan het twijfelen , ipv naar fabrieks instelling te upgrade naar W10 . Als ik de AMD laat detecteren is er een nieuwe driver . Zou ik die mss eens eerst proberen ?
Gemorst op het toetsenbord ,ik zou het niet weten en er is ook niets van gezegd .
Gemorst op het toetsenbord ,ik zou het niet weten en er is ook niets van gezegd .
-
verhaegen - Support SeniorenNet
TCrmain application
het woord zegt het eigenlijk zelf al
card
Toshiba\FlashCards
een nieuw toetsenbord begint bij een 15 €
het woord zegt het eigenlijk zelf al
card
Toshiba\FlashCards
die moet ge hebben dat is voor het toetsenbordoptioneel staat wel een update van Toshiba key denk ik
een nieuw toetsenbord begint bij een 15 €